среда, 1 апреля 2020 г.

Середа, 1 квітня

                                                                 1.Я досліджую світ
Тема. Як створити веселковий настрій.

- Доброго ранку,
Доброго дня!
Бажаєте ви,
І бажаю вам я!
Хай плещуть долоньки,
Тупають ніжки,
Працюють голівки
Та сяють усмішки.
Доброго ранку,
Доброго дня!
Бажаєте ви,

І бажаю вам я!
   - Сьогодні 1 квітня - міжнародний День сміху. І ми поговоримо про те, як створити веселий, веселковий, настрій.  
— Зазвичай, усім хочеться, щоб кожен день минав весело, цікаво, щасливо. Що потрібно для цього? Напевно, щоб ніхто не зіпсував настрою, тобто не образив, не обізвав, не повідомив поганих новин. Ми легко помічаємо, який настрій у тих, хто поруч із нами, бачимо його на обличчі, у поведінці, вчинках, під час розмови.
Пограйте в гру «Покажи настрій»
Злякайтесь, як:
 □ зайчик, який побачив вовка;
□ дитина, яка загубилась.
Зрадійте, як:
□ цуценятко, яке побачило маму;
□ два товариші після розлуки.
Насуптесь, як:
□ дощова хмарка;
□ учень, якого образили.
Розсердьтеся, як:
□ дитина, в якої забрали іграшку;
□ розбишака, який бешкетує.
— Нас оточують різні речі, предмети. Із-поміж поданих предметів виберіть ті, що зможуть поліпшити ваш настрій.
    - Послухайте (або прочитайте казку).

— У Райдужному царстві — свято. Фарби переїхали в новий будинок. Раніше вони жили в тісній коробочці, а тепер у них є великий багатоповерховий палац. Перед будинком є великий чистий майданчик. Вони спустилися вниз і почали грати у «квача». Гра полягала в тому, що кожна фарба намагалася залишити на майданчику якомога більше цяток. Фарби весело стрибали, залишаючи кольорові цятки на ділянці біля будинку, а потім піднялися у свої кімнати, милувалися зверху різнобарвною веселковою галявинкою. А ви, мої друзі, хотіли б подивитися, яким став майданчик біля будинку?
Пропоную вам пограти в гру, якою так захопилися фарби.

Візьміть ватні палички, вмочіть іх по черзі в кожен колір і методом «притискання», поставте плями на аркуші. Робіть це різними фарбами доти, доки на аркуші паперу не залишиться вільного місця.
 - Можете пограти в цю гру з батьками.   - Помилуйтеся своєю роботою. Чи поліпшився у вас настрій?
   - Пам'ятайте, зробивши комусь приємність просто так, ви поліпшите настрій не тільки йому, а й собі.
https://www.youtube.com/watch?v=CnVrlP0EtOQ

                                                             2. Математика

Продовжуємо тему "Десяток".
   - Пригадайте склад числа 10.
№1. Доповніть до 10. Домальовувати треба інші фігури, щоб було видно,з яких чисел складається 10
№2. Вписати тільки числа. Не потрібно кожного разу писати знаки -,+,=.
№3. Запишіть приклади на віднімання.
№4. - Чим є в кожному прикладі пропущене число? А як знайти частинку?
№5. - Прочитайте задачу 2 рази.
- Визначте, що в задачі є меншим числом, більшим числом, різницею.
- Читаючи задачу частинками, заповнюйте схему. Що означає фігурна дужка на схемі?
- Переходимо до розв'язання. Прочитайте питання. Що треба знайти в задачі? А щоб це знайти, що треба знати? Чи відомо нам, скільки зібрано чорниць? А малини? А можемо узнати, скільки малини? Що в задачі сказано про малину? Якою дією треба дізнаватись про малину?
- Запишіть розв'язання задачі.
- Перш, ніж записувати відповідь, прочитайте питання в задачі.
№6. - Римські цифри ми уже вивчали. Хто забув, може подивитись відео  https://www.youtube.com/watch?v=zTWnR2ZVAsM
№ 7 і 8. Відповіді написати біля задач.

Повторення: с.46 у прописах.
https://www.youtube.com/watch?v=XAWaF1eX0Hw
https://www.youtube.com/watch?v=6esUn1Wzz5k
https://www.youtube.com/watch?v=Sp5PT-pQQugУ

                                          3.Українська мова (читання)

Буквар с.100
Післябукварик с.38-39
Читаночка с.106-107
https://www.youtube.com/watch?v=UoTQRbuhWKQ

                                          4. Українська мова (письмо).
1.Пропишіть у зошиті рядок маленької і рядок великої букви Щ.
2. Диктант.
     Щаслива наша Батьківщина. На щедрих нивах росте пшениця.
(Перед диктантом попередити, що Батьківщина пишеться з великої букви.)
3. Післябукварик с.40-41.
https://www.youtube.com/watch?v=F2MKbDQsEEI

                                                       5. Російська мова

1. Прописать в тетради на одной строке: Ма Ро ча  чу уч  ого ок то
2. Диктант.
Макс часто брал у Романа альбом. Там много марок.
3. Списывание №8.
4. Работа с электронным учебником. с.80-82
 https://pidruchnyk.com.ua/1201-russkiy-yazyk-1-klass-samonova.html
Дополнительно:
https://www.youtube.com/watch?v=LIDkqCSwHjU

Комментариев нет:

Отправить комментарий