вторник, 31 марта 2020 г.

Вівторок, 31 березня

                                    1. Я досліджую світ
                  Тема: Скільки кольорів у щастя?


  - Пригадайте, скільки кольорів у веселки?
   - Назвіть їх.
   - Кольори веселки розташовані в певному порядку. Допомогти запам'ятати їх зможуть спеціально складені віршики і примовки.
   - Пригадайте вже відомий нам: Чапля Осінь Жде Завзято Буде Сани Фарбувати.
Як веселку відшукать
Як веселку відшукать
У ясну годину?
Треба так до сонця стать,
Щоб дивилось в спину.
Грає сяйво в небесах,
Коли сонце низько.
Лише зранку ця краса
І як вечір близько.
Сонце вказує на схід,
Дощ на захід рветься –
Веселковий самоцвіт
Вранішнім зоветься.
А на захід сонце йде,
І дощить на сході –
Дивовижею цвіте
Надвечірня врода. (Наталя Карпенко)

 


  Кажуть, що число сім — магічне. Мабуть, це і справді так. Бо ж у світі багато чого позначено числом сім: сім днів у тижні; «Сім раз відміряй, а раз відріж» — каже народна мудрість; є сім смертних гріхів, що посилаються людині, щоб вона їх переборола; а ще є сім чудес світу; а ще від щастя людина буває на сьомому небі; і книга за сімома печатями є, і, мабуть, ще багато чого іншого позначається числом сім. Саме тому воно і є магічним. А чому б і ні? Адже найкраще запам’ятовується те, що повторюється сім разів! Ось і задумайтесь, чи не магічне це число? Чи відомо вам ще щось про число сім? (Надія Красоткіна)
   - Чи може щастя бути кольоровим? Подумайте, що може зробити вас щасливим? Допишіть це у зошиті відповідно до кольорів.
   Червоний - честність
Оранжевий - о...
Жовтий - ж....
.......
   - Як допомогти іншим, щоб вони теж були щасливими?
Подивіться мультфільм https://www.youtube.com/watch?v=Mi0eUviriXA

https://www.youtube.com/watch?v=JnyfQaCVypk

2. Англійська мова

Підручник (Class Book)
с. 61
1. Називати одяг, який маєш.
I`ve got a jacket. ( Я маю (у мене є) курточку.)
I`ve got a jumper. (Я маю (у мене є) светр.)
2. Прослухати пісню. Прослухати ще раз. Повторити.
I`ve got a shirt. (Я маю (у мене є) сорочку)
I`ve got a shirt. (Я маю (у мене є) сорочку)
It`s green. It`s green. ( Вона зелена. Вона зелена)
It`s a green shirt. ( Це зелена сорочка)
I`ve got a jumper. (Я маю (у мене є) светр)
I`ve got a jumper. (Я маю (у мене є) светр)
It`s blue. It`s blue. ( Він синій. Він синій.)
It`s a blue jumper. (Це синій светр.)
I`ve got a hat. (Я маю (у мене є) шапку)
I`ve got a hat. (Я маю (у мене є) шапку)
It`s red. It`s red. (Вона червона. Вона червона.)
It`s a red hat. ( Це червона шапка.)
I`ve got a belt. (Я маю (у мене є) ремінь)
I`ve got a belt. (Я маю (у мене є) ремінь)
It`s white. It`s white. (Він білий. Він білий.)
It`s a white belt. (Це білий ремінь.)
( https://www.youtube.com/watch?v=ojw_fU0RzkM&t=7s - опрацювати з 2:00 по 3:17 )
Робочий зошит (Workbook)
с. 61
1. Обвести правильний елемент одягу і вписати його. (I`ve got…- я маю (у мене є), jumper - светр, shirt - сорочка, jacket - курточка, hat - шапка, belt – ремінь, sock - шкарпетка)
Прописи
Прописати літеру Ii.

                                                                3. Математика

 Тема. Десяток
   Найголовніше в цій темі - вивчити склад числа 10.
С.64 - Як утворилося число 10? (До 9 додали 1)
        - Порахуйте, скільки крапочок у піраміді?
        - Скільки поросят?
         - Скільки пальців на обох руках?
        - Як зображається склад числа 10 на кісточках доміно?
№1. Запишіть склад числа 10 виразами на додавання.
 №2. Розбийте фігури на дві частини. Поясніть, за якою ознакою це робили?
№3. Доповни до 10. Вивчення складу числа 10.

 № 4, 5. Самостійна робота.
№ 6. Рівняння розв'язуємо за алгоритмом. Спочатку обов'язково позначаємо частини і ціле.
№7 . Всі задачі в зошиті. Від попередньої роботи відступаємо 4 клітинки. Записуємо слово "Задача 7  (а)". Далі акуратно олівцем під лінійку креслимо схему. (Виясніть, яка повинна бути схема, з частинками і цілим чи різницею, більшим і меншим числом).
   Розв'язання записуємо з початку наступного рядочка.
   Потім пропускаємо одну клітинку і з нового рядочка записуємо відповідь. Перш, ніж писати відповідь, треба прочитати питання.
   Далі пропускаємо одну клітинку і записуємо "Задача 7 (б)" і так далі.
   Не перетворюйте, будь ласка, зошити в чернетки. Дотримуйтесь культури запису.
№ 8 і 9 . Дописати відповіді біля завдань.

Навчитись каліграфічно писати число 10 у математичних прописах на с.38.
Контрольне питання. З яких чисел складаєтья число10?

                                                  4.Українська мова (читання)
Буквар с.98-99. Читаємо 3 рази. Відповідаємо на питання.
Післябукварик с.37-38, № 1-2.

Головне. Буква Щ завжди позначає два тверді приголосні звуки [шч]. 

 Враховуйте це при складанні звукових схем.

                                                             5. Музика
1.
https://www.youtube.com/watch?v=ifEgVJFkCvA&list=PLKoLlczPJZkwjKBxuAvjU1OuYwpz5n4Ai&index=1 
2.  https://www.youtube.com/watch?v=y41Lw7EU_vI&list=PLKoLlczPJZkwjKBxuAvjU1OuYwpz5n4Ai&index=3
 3. Послухайте музичний твір  С.Прокофьєва "Дощ і веселка".
https://www.youtube.com/watch?v=lO8qv2uGrxc
4. Вивчіть пісню Наталі Май "Веселка".
https://www.youtube.com/watch?v=oKDPCbvfB18








Комментариев нет:

Отправить комментарий