вторник, 7 апреля 2020 г.

Вівторок, 7 квітня.

                                                          1. Я досліджую світ

Сьогодні поговоримо про вітаміни.
   
— Щоб мати здоров’я, необхідно правильно харчуватися.
Вживати поживне і тільки корисне.
Не їсти надміру, не шкодити тілу.
 І пам’ятати про вітаміни.

«Де ховаються вітаміни?»
В фруктах, ягодах, дитино,
причаїлись вітаміни:
у малині, у суниці,
у смородині, чорниці.
Як же нам до них дістатись,
щоб улітку сил набратись?
Дужими, прудкими стати
та здоровими зростати.
Ми з’їмо оті суниці,
і малину, і чорниці,
ще й смородину, порічки,
 щоб рум’яні мати щічки.
Леся Вознюк

— Де ховаються вітаміни?
— Що таке вітаміни?
· Словничок
Вітаміни — речовини, життєво необхідні для організму людини.
   Вітамін А.  Сприяє зростанню, допомагаює зберегти нормальний зір. Його багато в моркві, маслі, сирі, яйцях, печінці, помідорах, зеленій цибулі, гарбузі, риб’ячому жирі.
   Вітамін В. Дуже потрібний для розумової й фізичної праці, поліпшення травлення. Шукайте його в житньому хлібі, вівсяній та гречаній крупах, у горосі, квасолі, жовтку яєць, печінці, м’ясі.
   Вітамін С. Запобігає застуді, поліпшує кровообіг, сприяє зростанню, лікує цингу. Багата на нього капуста, картопля, помідори, цибуля, щавель, шипшина, хрін, часник, лимони, настій хвої, чорна смородина.
Вітамін D. Зміцнює кістки, запобігає рахітові. Живе в молоці, печінці, риб’ячому жирі, житньому хлібі.

— Дефіцит вітамінів, особливо в дітей, може зупинити належний розвиток і зростання, призводить до різних захворювань, утоми, розгубленості.
Контрольні питання
Що вибереш?
□ яблуко чи цукерку?

□ моркву чи жуйку?

□ випити молока чи газовану воду?

□ банан чи чіпси?
https://www.youtube.com/watch?v=7bXwZ5Je0Gkhttps://www.youtube.com/watch?v=6LHgo4ziw4c

                                                            2. Англійська мова


Посилання на плей-лист до підручника : https://www.youtube.com/watch?v=bkQ3a_UgVcw&list=PLw0yOLgp-PZYHIer4xrXJl4TPXHjSUYhN
CB p. 63 1) Прослухати, навести, повторити. 2) Вказувати та співати. 3) Обвести і сказати. (jumpers- светри, shirts- сорочки)
WB p.63 1) Навести та написати числа. 2) Прочитати, поєднати та написати числа. 3) Розмалювати числа 17 та 18.
Повторити «I have got»(маю, у мене є). Придумати власні приклади зі словами : an apple, a car, a teddy, a key, a mango, a ball.

                                                                      3. Математика
Завдання на повторення.
№ 1. Самостійно.
Задача 2. Прочитайте задачу 2 рази.Роздивіться схему.
   - Чи знаємо, скільки цукерок мав Іванко? А можемо узнати? Що про це сказано в задачі?
   - Що зробив Іванко з цукерками? Це яка дія?
   - Яке питання в задачі? Що це треба взнати? А як знайти частинку?
   - Скільки дій в задачі? Що будем узнавати першою дією? Що другою?
   - Запишіть розв'язання задачі.
   - Прочитайте питання. Потім запишіть відповідь.
Задача 3. Самостійно.
№4. Усно за малюнком.
№5. Усно скласти і розв'язати рівняння, визначаючи чим є Х (частинкою чи цілим).
№6. Усно.
№7. Позначити приклади стрілочками на числовому відрізку. Перший приклад вгорі, другий - внизу.
№8. Усно. Порівняти види ліній (замкнені та незамкнені).
№ 9. Усно. Порівняйте групи фігур у рядочках і у стовпчиках. Чим вони відрізняються? (Кольором, розміром, формою)
№10.Закреслити  у Павлика і домалювати у Даринки. Біля кожної групи записати відповідь.

ВІТАЮ! Ми закінчили третю частину математики!😀😀😀

                                                      4. Українська мова (читання)


Буквар с.106-107
Читаночка с.112-113
https://www.youtube.com/watch?v=tr_V9btjgeM


                                                             5. Мистецтво
  1.  Музична пальчикова гра. https://www.youtube.com/watch?v=5-F5X5jOly8
 2. Послухайте "Народний танець" М.Скорик. https://www.youtube.com/watch?v=jZZD8QzrGFU
     - Який характер танцю? Доберіть танцювальні рухи до цієї музики.
3. Спробуйте розучити народний танець. https://www.youtube.com/watch?v=Rguh49AwKi4




Комментариев нет:

Отправить комментарий