понедельник, 6 апреля 2020 г.

Понеділок, 6 квітня

Тема тижня "Навіщо їсти"

                                                            1. Я досліджую світ
Тема Для чого людина їсть?
    - Навіщо людина їсть?
    — Їжа потрібна нашому організму як паливо.
Не попливе рікою пароплав, не поїде автомобіль, не здійметься вгору космічний корабель, не приїде до хворого «Швидка допомога», якщо двигун не отримає пального.
Щоб зростати, вчити уроки, працювати, бігати, стрибати, сміятися, спати, необхідна енергія (сила.)
Звідки в людини береться ця енергія? Вона виробляється організмом з їжі, що надходить. Ще їжа потрібна як будівельний матеріал. Щоб рости, необхідно їсти.
   — Давньогрецький філософ Сократ говорив: «Ми живемо не для того, щоб їсти, а їмо, щоб жити». Тому для того, щоб їжа не стала ворогом, харчуватися необхідно помірно і правильно.
  
— Яку користь приносить їжа?
Корисна їжа для дитини —
Що містить різні вітаміни,
Що робить нас усіх сильнішими,
Що робить діток здоровішими
У їжі, добрій для дитини,
Є всі потрібні речовини,
І кальцій є, і мінерали,
 Аби кістки міцні зростали!
 
— Що їжа дає людині?
                                          Казка «Хто важливіший?»
   В одному казковому королівстві жили друзі — Білок, Жирок, Вуглеводик, Вітамінка і Мінеральчик. Вони були нерозлучними, ніколи не сварилися.
   Якось друзі посперечалися, хто з них важливіший.
   «Я важливіший, бо є будівельним матеріалом. Завдяки мені людина росте»,— сказав Білок.
   «Я теж важливий,— образився Жирок.— Я даю тепло й енергію організму, якщо мене бракуватиме, організм не отримає тепла, замерзне і загине».
   «А я потрібен, щоб людина рухалася й жила»,— сказав Вуглеводик.
   «Я важливіша,— сказала Вітамінка,— бо сприяю росту, силі, здоров’ю».
   «Завдяки мені відбувається обмін речовин та інші важливі процеси в організмі»,— зауважив Мінеральчик.
   Почувши це, Організм сказав: «Щоб побудувати будинок, потрібно багато матеріалів. Якщо бракуватиме хоч однієї деталі, будинок зруйнується. Ось так і я. Ви всі для мене важливі та потрібні: і Білок, і Жирок, і Вуглеводик, і Вітамінка, і Мінеральчик. Завдяки вам я живу, зростаю, розвиваюсь, працюю, навчаюсь».

   - Відгадайте загадки, знайдіть, яка це група продуктів: білки, жири, вуглеводи, вітаміни, мінерали.
● З білком на грядці квітну, в’юся
І в борщ попасти не боюся.
Змагатись з м’ясом — моя доля,
А люди звуть мене... (квасоля).
● А я рідка, немов водиця,
Салат без мене не годиться,
Бо все змастити — моя мрія.
Я — жир по імені... (олія).
● Візьміть лопати — й на городи,
Смачні копати вуглеводи.
В мішку, як пані, їду з поля,
Завжди в пошані... (бараболя).

● Без цукру я завжди скучаю,
Тож швидше дайте мені чаю!
Я ж — вітамінів вам сто тонн!
Усі впізнали? Я — ... (лимон).
● Мене, біленьке, наливали,
Пили поживні мінерали
Маленькі дітки й кіт Мурко.
Всім на здоров’я — ... (молоко).
— Варто включати до складу харчування різноманітні продукти, багаті на ці поживні речовини.
  - А чи знаєте ви, яка їжа корисна, а яка шкідлива? 
https://www.youtube.com/watch?v=S2A-_VC4WWU
Контрольні питання. 1.Які речовини повинні бути присутні у нашому харчуванні?
                                        2. Яка їжа шкідлива для організму?

                                                                   2. Математика
Повторення теми "Форма, розмір, колір"
Завдання 1, 2 обов'язково треба виконувати з проговорюванням.
№ 1 (а) Визначте, за якою ознакою згруповані предмети в рядочках? В стовпчиках?
Дайте відповіді на питання в підручнику.
№1 (б) Наприклад: 1.Намалюйте червоне відро. 2. Намалюйте не червону і не синю чашку. (Підказкою є завдання а)).
№2 Спочатку знаходимо спільну ознаку, розказуємо про неї, а потім заповнюємо фігурами.
№3 Самостійно
№4 Кожну задачу читаємо 2 рази. Розбираємо, які числа відомі, які треба знайти. Обов'язково відповідаємо на питання "Що тереба знайти в задачі?" ( частинку чи ціле, більше число чи менше, чи різницю). Схеми чи розв'язання, за потреби, можна написати на чернетці. У зошиті відповідь записати біля кожної задачі.
Задачу 4(д) записати у зошиті в клітинку зі схемою.
№5. Спочатку знайдіть закономірність розміщення фігур. Потім стрілочкою покажіть, який пазл треба вставити (тільки один)
№6. Поміняти букви місцями. Угорі записати правильні слова. Зайве закреслити. Пояснити, чому воно зайве.
Закінчуємо прописи. С.47.
Контрольне питання. За якою ознакою можна згрупувати фігури?
https://www.youtube.com/watch?v=2DevZm62LgY
                                                     
                                                                    3. Українська мова (читання)
Буквар с. 104-106
Післябукварик с.45-46, №1-2.
Для самостійного читання:Читаночка с. 110-111
https://www.youtube.com/watch?v=B3Tv6J-kWf8

                                                                     4. Українська мова (письмо)
Запам'ятай! Буква Ї завжди позначає два звука [ЙІ] (= о)
Післябукварик с.47-49
№3. Букви вставляєємо прописні.
№4.Перше слово з великої букви, потім через кому, в кінці крапка.
Речення треба одне з трьома словами.
№5. Кожну назву пишіть з великої букви. В кінці крапка.
№6. Писати з маленької букви без крапок.
№7 Перше слово з великої букви, в кінці крапка. Слова можна ділити зразу рисочками в середині, або дужечками олівцем під складами. Все робимо акуратно.

Контрольне питання. Які звуки позначає буква Ї?
https://www.youtube.com/watch?v=PpIYuCilQUM

 
                                                                5. Фізкультура
https://www.youtube.com/watch?v=6dDs907uDlg 








 








Комментариев нет:

Отправить комментарий