четверг, 2 апреля 2020 г.

Четвер, 2 квітня

                                                         1. Я досліджую світ.
Тема. Якого кольору світ навколо нас?

—  Як ви вважаєте, якого кольору світ, у якому ми живемо?
— Які кольори ми можемо зустріти в лісі? на морі? високо в горах?
— Який колір у нашого міста?
— Але так було не завжди. Послухайте казочку і поміркуйте, чи правильно вчинила чаклунка Світла? Можливо, потрібно було все залишити так як є?
                                                                                      Казка
   Давним-давно, коли весь світ був лише білим та чорним, жили на землі дві чаклунки: Світла та Темряви.
    Чаклунка Світла освітлювала весь світ чудовим яскравим світлом. Коли ж наставала ніч, приходила чаклунка Темряви і вкривала землю чорною ковдрою, тому всі речі ставали чорними.
   Так вони змінювали одна одну довгі роки та століття. Та всьому на світі настає кінець. Одного чудового дня чаклунка Світла вирішила подарувати світу фарби. Махнула вона своїм чарівним промінчиком — i стали перед нею кольорові чаклунки, ніби зіткані з різнокольорових сяючих іскринок.
   Одна чаклунка була Блакитною, інша — Рожевою, третя — Фіолетовою, четверта — Помаранчевою. Чаклунок було багато — усіх кольорів та відтінків.
   — Шановні чаклунки,— сказала могутня чаклунка Світла,— вам доведеться важко попрацювати: осяяти своїми кольоровими промінчиками Землю і зробити її різнокольоровою, святковою та радісною.
   Тільки махнула чаклунка Рожева своїм чарівним промінцем, як полились на землю рожеві потоки світла і відразу стали рожевими щічки дітей, а рожевий схід сонця осяяв хмаринки в ранковому небі.
   Махнула Блакитна чаклунка — посипались на землю блакитні іскринки світла, та відразу стали блакитними вода в річках i небо над землею.
..........................................................
Добре попрацювали всі чаклунки... Відтоді Земля розквітла яскравими фарбами, даруючи людям радість від споглядання розкішного, різнокольорового вбрання.

   - У казці розказали не про всіх кольорових чаклунок. Розкажіть, що фарбували інші чаклунки.
   — Як ви вважаєте, чи правильно вчинила чаклунка Світла? Можливо, потрібно було все залишити так як є?

  -  Уявіть, що кольори зникли. Опишіть, чким стане світ, і до чого це може призвести.
   Пограйте з батьками у гру "Фарби". Один називає колір, інший повинен знайти предмет такого кольору і доторкнутися до нього.
   Намалюйте в зошиті картину, в якій будуть всі кольори райдуги.
https://www.youtube.com/watch?v=o-g-MJnq0LI

                                        2. Українська мова (читання)
Буквар с.101-103
Післябукварик с.42
https://www.youtube.com/watch?v=Ef-ITdxekuk&list=PL2NolMleTblOMoKbEgY-xgqfcsat9WOhn&index=7
Для самостійного читання: Читаночка с.108-109

                                                      3. Українська мова (письмо)
 1. Каліграфічна хвилинка. Прописати рядок : Й  Р  ю  ї  йо  м'я  м'я  м'я
2. Диктант.
    До кімнати забіг кіт. Він ходить м'яко. Ми любимо котика.
3. Післябукварик с.43-44.

Запам'ятай! Буква Й завжди позначає м'який приголосний звук.

№ 4. Уважно читайте всі завдання у вправі, виконуйте їх по порядку.
№ 5. Виконуйте завдання по порядку.
№ 6. Перша цифра по горизонталі, друга по вертикалі. Перше слово - йорж.
     Кожне речення треба починати з великої букви, писати каліграфічно, не забувати про нахил.
https://www.youtube.com/watch?v=tBL9Oqszcqw

                                                              4. Мистецтво
https://www.youtube.com/watch?v=JAYgz_Tr2NM

                                                             5. Фізкультура
 https://www.youtube.com/watch?v=cqa59baDNXU



Комментариев нет:

Отправить комментарий