вторник, 28 апреля 2020 г.

Вівторок, 28 квітня

               1. Я досліджую світ
Тема: "Кого я зустріну в зоопарку?"
- Ви вже знаєте, що тварин можна поділити на свійських і диких. Свійських тварин люди тримають в господарствах та на фермах, доглядають за ними, годують, створюють для них житло, щоб отримувати від них продукти харчування.
   А от диких тварин у природі ми можемо побачити дуже мало.Тому люди створюють зоопарки, щоб показати відвідувачам рідкісних тварин, птахів, рослин. На відміну від заповідників, у зоопарках люди постійно турбуються про тварин, готують їм їжу, будують для них приміщення, доглядають за ними, проводять дослідницьку роботу.
- Чи бували ви у зоопарку?Яких тватин ви там бачили?
— Яка тварина вам сподобалася найбільше?
— Як ви вважаєте, де краще живеться тваринам: у зоопарку чи в заповіднику?
— Назвіть тварин теплих країн, півдня, пустель, гір, лісів, морів, річок.
— Розкажіть відому вам цікаву інформацію про деяких тварин, яких ви бачили у зоопарку.
— У сучасних зоопарках робітники створюють для тварин умови, близькі для їхнього середовища: штучні водойми, укриття, спеціально висаджують певні рослини, насипають пісок тощо. А ще на вольєрах завжди можна побачити таблички з описом умов, в яких живе ця тварина в природі.
   - Часто у зоопарках є контакні майданчики, що дають можливість відвідувачам  не тільки в безпосередній близькості спостерігати за тваринами,  але і відчути єднання з природою: доторкнутися до інших живих істот, дізнатися їх на дотик, подивитися їм в очі, відчути їхні емоції, поспілкуватися і подружитися з ними.
   - А тепер відгадайте загадки про тварин зоопарку.
     Хто в зоопарку вище всіх?
     Впізнать її нам легко,
     Впізнать її на раз:
     Висока вона зростом
     Та бачить супер клас.

      Влітку медом ласував, досхочу малини мав.
     А як впав глибокий сніг, позіхнув і спати ліг.
     Бачив чи не бачив сни, а проспав аж до весни.

      Дуже товсті ноги маю,
      Ледве їх переставляю,
      Сам високий я на зріст,
      Замість рота в мене хвіст.


 - Намалюй зоопарк з цими тваринами у своєму зошиті.
 https://www.youtube.com/watch?v=MABcV7yWHYY

                 2. Англійська мова

Посилання на плей-лист до підручника : https://www.youtube.com/watch?v=bkQ3a_UgVcw&list=PLw0yOLgp-PZYHIer4xrXJl4TPXHjSUYhN
CB p. 68 1) Слухати, навести та вказати. Повторити. 2) Слухати та повторювати. 3) Обвести літеру «у» на початку слів. 4) Обвести слова, які починаються на «у».
WB p.68 1) Навести. 2) Навести та написати. 3) Дописати літери в словах. 4) Знайти та розмалювати літеру Уу.
Працювати в прописах.

        3. Математика
С.23-24
Робота з іменованими числами.
   - Пригадайте, що значить: порівняти числа?
№ 1 а). Самостійно.
Зробіть висновок: більше завжди те число, у якого десятків більше.
№1 б). Тут не потрібно виконувати дії. Розмірковуємо так: - Якщо від 52 щось відняти, то, звичайно, це буде менше, ніж просто 52. Якщо до 46 щось додати, то це буде більше, ніж просто 46. І так розмірковуємо далі.
№2. Повторення додавання і віднімання іменованих чисел.
Уважно читаємо, визначаємо, що треба знайти в задачі, і за яким правилом будемо це шукати.
На першому рядочку записуємо розв'язання задачі іменованими числами, на другому - відповідь.
№ 3. Пригадуємо правило. Скільки сантиметрів у дециметрі?
№4. Самостійно. Біля прикладів дописуємо відповіді.
№5. Уважно роздивляємося зразок із схемою. (5+10) - це ціле, х - частинка, 2 - частинка. Знайти треба частинку. А щоб знайти частинку, ......... Усно знаходимо значення х. Записуємо його біля мішечка.
№6. Усно.
№ 7. Знайти закономірність в кожному рядочку. Закреслити той рядок, до якого ця закономірність не підходить.
Контрольні питання. - Скільки сантиметрів у дециметрі?
 - Яке з двоцифрових чисел завжди буде більше?
https://www.youtube.com/watch?v=izGRsekgvBA

             4. Українська мова ( читання)
Читаночка с.118
Прочитати, переказати, відповісти на питання.
- Послухайте ще одну казочку про білочок. Чим вони відрізняються?
https://www.youtube.com/watch?v=y9EDsvs--c4
Чому навчає перша казочка, а чому друга?

         5. Мистецтво
- Чи знаєте ви, як виникла народна музика?
https://www.youtube.com/watch?v=MWsZdHwuEf8&list=RDCMUCoMJjpDc8oN93xaRCFlbJbQ&index=12
-  Дійшли до нас і українські народні колискові пісні. Послухайте одну з  них у виконанні народної артистки, відомої української співачки Ніни Матвієнко.
https://www.youtube.com/watch?v=-D9PFdiNDfo
  - А ми вивчимо сучасну пісню відомої дитячої композиторки Наталії Май.
https://www.youtube.com/watch?v=PilKbv3SME0&list=RDPilKbv3SME0&start_radio=1
Май Наталья - Котику, мурчику
Є у мене кошенятко
Біле-біле наче сніг,
Цілий день літа по хаті,
Всіх Мурко збиває з ніг.
І немає нам спокою
Ані вдень, ані вночі.
Я його торкнусь рукою,
А воно мурчить.

Приспів:
Котику Мурчику,
Біла-біла спинка,
Котику Мурчику,
Білий, як сніжинка.
Котика Мурчика
Хочу приголубить,
Котику Мурчику,
Хто ж тебе не любить.

Мій Муркотик любить м’ясо
І домашню ковбасу,
Він на рибку дуже ласий,
Я зловлю і принесу.
І немає нам спокою
Ані вдень, ані вночі.
Я його торкнусь рукою,
А воно мурчить.

Приспів.

Спати всіх вкладає ненька,
Я лягаю, щоб спочить,
Кошеня моє маленьке
Вже під ковдрою мурчить.
І немає нам спокою
Ані вдень, ані вночі.
Я його торкнусь рукою,
А воно мурчить.

Приспів (2)










Комментариев нет:

Отправить комментарий