четверг, 23 апреля 2020 г.

П'ятниця, 24 квітня

                1. Фізкультура
https://www.youtube.com/watch?v=vxu-ohiQMsc 

                2. Математика
Нова тема "Двоцифрові числа".
   -  Двоцифрові числа складаються з двох цифр. Перша показує, кількість десятків у числі, друга - кількість одиниць. Читаючи двоцифрове число ми неначе розказуємо, з чого воно складається: 23 - два "дцять"  три - тобто два десятки (дцять) і три одиниці.
   Якщо число кругле, то одиниці не називаються, а тільки десятки.
   - Числа першого десятка ми вже вивчили, числа другого десятка - це 11, 12, 13, 14, .... 20. Числа третього десятка: 21, 22,23....30. Далі йдуть числа четвертого десятка: 31, 32,.....40 тощо.
   - Щоб навчитися називати двоцифрові числа, згадайте, що ми вже вміємо рахувати до 20 і знаємо круглі числа. При рахунку треба назвати кругле число, а потім додавати до його назви по порядку числа першого десятка: 40, 41, 42, 43, 44...
   - Для тих, кому важко рахувати до 100, така вправа: на чернетці через кому напишіть числа від 1 до 100, називаючи їх вголос.
   - Ті, хто вже вміє називати числа до 100, починаємо роботу в підручниках.
№1. Це зразок того, як утворюються двоцифрові числа. Читаємо вголос кожний рядок, показуючи пальчиком.
№ 2. Читаємо назву числа, виявляємо в ньому кількість десятків і одиниць, малюємо це у вигляді трикутників і крапок, записуємо в десятках і одиницях, позначаємо число цифрами.
Проговорюємо вголос зразок - перший рядок. Наступні рядки коментуємо вголос.
№3. Записуємо двоцифрові числа, коментуючи вголос.
№4. Рахуємо вголос.
№ 5. Тут не потрібно додавати чи віднімати. Треба порівняти перший приклад і другий, виявити, що змінилося, і як це вплине на відповідь, виконати дію з готовою відповіддю першого прикладу.
Пригадайте, як називаються числа при відніманні, при додаванні?
Зразок а): 15-7=8. У другому прикладі зменшуване збільшилось на один, значить і різниця збільшиться на 1. Отже 16-7 =9.
Так, пояснюючи за зразком, виконуємо б) і в). Уважно дивіться, який компонент змінюється.
 Задача 6. Читаємо задачу 2 рази. (Сильні діти можуть виконувати самостійно, пропустивши коментарі).
   - Скільки сліз наплакала Вередуля? Що це в задачі? (Менше число). Позначаємо на схемі.
   - Чи відомо, скільки наплакала Несміяна? Що це в задачі? (Більше число). Позначаємо.
   - А що відомо в задачі про Несміяну? Що це в задачі? (Різниця). Позначаємо.
   - Що треба узнати в задачі? Позначаємо.
   - Що треба знати, щоб дізнатися, скільки всього сліз? (Скільки наплакала Вередуля і скільки Несміяна).
   - Скільки наплакала Вередуля, знаємо?
   - А скільки Несміяна?
   - А можемо узнати?
   - То що будемо узнавати першою дією? Другою?
   Записуємо розв'язання задачі.
   Перш, ніж писати відповідь, прочитайте питання.
№ 7 і 8 самостійно.
Контрольні питання:
 - З чого складаються двоцифрові числа?
 - Назви по порядку числа від 56 до 73.

       3. Англійська мова.

CB p. 67 1) I like raisins- Мені подобаються родзинки.
I don`t like crisps- Мені не подобаються чіпси.
2) Слухати та співати.
WB p. 67 1) Домалювати смайликам відповідну емоцію. 2) Поєднати малюнки з реченнями з вправи 1. Поставити номери речень під малюнками.


        4. Українська мова (письмо)
Продовжуємо тему "Слова, які відповідають на питання хто? що?"

 Каліграфічна хвилинка
П  П  П  Д  Д  Д  К  К  К  ді  рі
Диктант
   Посадив дід ріпку. Виросла ріпка велика. Дружно взялися за роботу.
   - Складіть звукову схему виділеного слова.
  Робота в післябукварику с.77
№ 6. Записати речення.
№ 7. Повчитися друкувати слова.
Записати два речення. Не забувайте про абзац.
 Контрольні питання: -  Назвіть 5 слів, які відповідають на питання хто?
   - Назвіть 5 слів, які відповідають на питання що?









Комментариев нет:

Отправить комментарий