четверг, 9 апреля 2020 г.

П'ятниця, 10 квітня

                                                           1. Фізкультура
https://www.youtube.com/watch?v=llDL8H-ZYKo 

                                                            2. Математика
   Тема. Круглі числа.
   - Ми говорили про те, що коробка може складатись з кількох предметів.
   - Пізніше ми говорили,,що десять предметів можна назвати десяток.

    - Де в житті ми користуємося десятками? Мама з магазину приносить два десятки яєць. Вона не каже: двадцять яєць. Тато купує 4 десятки цвяхів. Він не каже; сорок цвяхів.
   - Сьогодні ми розберемося, як утворюються двоцифрові числа і як їх записувати.

   - В давнину люди називали  десяток "дцять". Тому "двадцять" означало два десятки, а "тридцять"- три десятки. Пізніше стали називати "десяток". З'явилися назви "п'ятдесят", "шістдесят", "сімдесят", "вісімдесят". Вони показують, скільки десятків у числі.
   Лише числа "сорок" і "дев'яносто" вибиваються з цих правил.

Запам'ятай! У двоцифровому числі перша цифра показує кількість десятків у числі, а остання -  кількість одиниць.
   Наприклад,  Цифри у числі 40 показують, що в ньому 4 десятки, а одиниць немає.

              Числа, які закінчуються нулем, називаються круглими.
№ 1 виконується обов'язково з поясненням.
   Два десятки позначаємо двома трикутниками, у записі 2 означає десятки, 0 - одиниці. Число називається двадцять. (І так коментуємо всю таблицю)
№ 2 коментуємо: три десятки - це число тридцять, 7 десятків - це число сімдесят тощо.
 - Повторіть назви круглих чисел від 10 до 90 і в зворотньому порядку.
№ 3. Порівняйте числа, називаючи їх вслух.
№4. Раніше ми додавали і віднімали, називаючи числа десятками. Тепер будемо говорити назви чисел за зразком А і В (Два десятки та 4 десятки це 6 десятків. Двадцять додати сорок дорівнює шістдесят)
Далі працюємо, промовляючи за зразком. У прямокутнику записуємо трикутники (десятки), а нижче робимо запис цифрами.
№ 6 самостійно.
Задача 5 у зошиті зі схемою.
Контрольні питання.
   - Які числа називаються круглими?
   - Назви усі круглі двоцифрові числа.
   - Що означає у записі двоцифрового числа перша цифра? Друга цифра?
https://www.youtube.com/watch?v=02f2x1wq0A4
                                                   3. Англійська мова 
                  (Скопійовано з сайту школи. Усі питання до вчителя у Вайбер )

Посилання на плей-лист до підручника : https://www.youtube.com/watch?v=bkQ3a_UgVcw&list=PLw0yOLgp-PZYHIer4xrXJl4TPXHjSUYhN
CB p. 63 1) Прослухати, навести, повторити. 2) Вказувати та співати. 3) Обвести і сказати. (jumpers- светри, shirts- сорочки)
WB p.63 1) Навести та написати числа. 2) Прочитати, поєднати та написати числа. 3) Розмалювати числа 17 та 18.
Повторити «I have got»(маю, у мене є). Придумати власні приклади зі словами : an apple, a car, a teddy, a key, a mango, a ball.

                                                4. Українська мова (письмо)
Урок повторення. Працюємо в зошитах.

1. Каліграфічна хвилинка. (Один рядочок)
Ее  Єє   Ее   Єє
2. Диктант
   На городі виріс соняшник. Це квітка з жовтими пелюстками. Вона схожа на сонце.

3. Складіть звукові моделі виділених слів . (На наступному рядку, олівцем, через кому).
4. Списування

    Зійшло сонечко. П'є росу з трав. Дзвінко щебечуть пташки.У лісі кує зозуля. Настає новий день.

Контрольні питання
   - Коли букви Я і Є позначають 2 звуки?
   - А коли один?
   - Як дізнатися, скільки в слові складів?
   - Як позначається на схемі м'який приголосний звук?
   - Який звук позначає буква Й?






Комментариев нет:

Отправить комментарий