среда, 22 апреля 2020 г.

Середа, 22 квітня

                     1. Я досліджую світ

— Відгадайте загадку.
Що воно таке?
Дихає, росте,
Живиться, розмножується,
А ходити — не ходить.
— Рослини мають величезне значення в житті людини.
Колись давно англійський учений Прістлі провів такий дослід: на вікні, добре освітленому сонцем, накрив скляним ковпаком мишу. Через кілька годин миша померла. А під другий ковпак він помістив гілочку м’яти. Під цим ковпаком миша жила. Учений зробив справжнє відкриття. Своїм дослідом учений довів, що рослини очищають повітря.
  Рослин на Землі дуже багато, близько 400 000 видів.
  Людина використовує рослини в харчуванні, у виготовленні меблів, паперу, у будівництві, при виготовленні тканини, для вигодовування тварин, у медицині.
   Рослини різні на вигляд. В основному вони складаються з кореня, стебла, листя, квітки, плоду, насіння. Але є рослини, у яких немає стебла, або листя, або квітки. Назви ці рослини.
   Зараз ви проводите дослід по вирощуванню рослин. прослідкуйте, в якій послідовності з'являються з насінини органи рослини.

 Намалюйте в зошиті свою рослину. Підпишіть назви її органів.
 https://www.youtube.com/watch?v=NCFhxyUuUw4
 https://www.youtube.com/watch?v=w77zPAtVTuI

               2. Математика
С.17-18. Повторення вивченого.
№1. Рахуємо до 20. В табличку по порядку записуємо числа.
        З'єднуємо по порядку числа лініями.
№2. Самостійно порівняти числа і вирази.
№3. Повторення складу числа з десятків та одиниць.
№4. Розв'язання прикладів за правилом. Ілюстрація їх трикутничками і крапочками.
№ 5. Самостійно.
№ 6. Задачі а, б, в - усно. Дописати відповідь поряд. В кожній задачі визначаємо частини і ціле. Якщо важко, можна зробити схему на чернетці.
 Г) - в зошиті (схему не потрібно).
№ 7. Логічне завдання.
№8. Кожен приклад показати стрілочками на числовому відрізку. Хто забув - подивіться попередні сторінки в 3 частині математики.
№ 9. Дописати відповідь.
https://www.youtube.com/watch?v=zejkEm4kCSw

         3. Українська мова (читання)
Післябукварик с.70-71.
1. Прочитати 3 рази. Переказати. Дати відповіді на питання.
   Виписати з тексту слова ( не забувайте про абзац).
2. Виконати і письмові і усні завдання.
Контрольне питання: Які слова пишуться з великої букви?

         4. Українська мова ( письмо)
Каліграфічна хвилинка.
У  У   Ч   Ч   Її    Її   Кк   Нн   
Диктант
   Сьогодні чудовий ранок. Промені сонця світять на роси. Вони сяють усіма барвами.

Післябукварик с.72-73
№3. Виконуйте завдання по порядку. Щоб було легше, назви міст можна підкреслити у вірші.
№4. Записати по три слова кожної групи через кому, в кінці - крапка.
№5. Уважно читайте завдання. Не забувайте про абзац.

              5. Російська мова 
Тема "Гласные и согласные звуки"
Каллиграфическая минутка
Ии Ии ы ы  Ее  Ее  Ээ  Ээ
ок нок оло во од
Диктант
   У волка слух тонок. Он лакал воду. Холодна вода.
Списывание №9. На распечатках.
Запомни! В русском языке звуки делятся на гласные и согласные (голосні та приголосні).
Гласных звуков 6 : [а, о, у, э, ы, и]. Они обозначаются десятью буквами : а, о, у, э, ы, и, я, ю, е, ё. Гласные звуки могут быть ударными и безударными.
   Остальные звуки - согласные. Они могут быть твердыми и мягкими.


Работа с електронным учебником с.98-101.
https://pidruchnyk.com.ua/1201-russkiy-yazyk-1-klass-samonova.html
https://www.youtube.com/watch?v=kipAFdxBMF0









Комментариев нет:

Отправить комментарий