воскресенье, 26 апреля 2020 г.

Понеділок, 27 квітня

                   1.Я дослід жую світ.
Тема тижня "Світ тварин"
- Пригадайте, що вам відомо про тварин, Спробуйте відповісти на питання.
  1. Як ви гадаєте, чи всі тварини однакові?
  2. Чому деякі тварини дуже схожі? Що їх об’єднує?
  3. Який характер мають тварини?
  4. Де можуть жити тварини?
  5. Чим харчуються тварини?
  6. Чи є у вас удома тварини? Які?
  7. Яких тварин ми називаємо екзотичними?
  8. Як ви гадаєте, риби – це теж тварини? А комахи?
  9. Яких тварин ви знаєте / бачили? 
- Учені підрахували, що на землі живе близько 8 мільйонів видів тварин. Тварин об'єднали у види за певними ознаками.
   Так головна ознака ссавців (або звірів) те, що вони вигодовують своїх малят молоком. (Ведмідь, єнот, лев, собака, заєць, дельфін, кит....)
   У птахів неодмінно повинні бути пір'я і дзьоб. ( Ластівка, горобець, пінгвін, страус...)
   У риб неодмінно мають бути зябра, майже у всіх тіло вкрите лускою (щука, короп, лящ, камбала, акула...)
   Комахи мають 6 лапок, їхнє тіло поділено на три частини: голова, груди і черевце ( муха, бджола, комар, сонечко, метелик...)
  З іншими видами тварин ви познайомитесь у старших класах, а поки що запам'ятайте основні ознаки тварин цих груп.
  Тварини здавна давали людям їжу, одяг, ліки. Мясо, рибу, молоко, яйця люди отримують від домашніх тварин, яких спеціально приручили здавна і тепер розводять у господарствах. Борсучий жир,  зміїну отруту, продукти бджільництва використовують у медицині. З хутра та шкіри тварин виготовляють одяг і взуття.
  Деяких тварин використовують як тяглову силу. Це коні, воли, верблюди, віслюки. На півночі - це їздові собаки, олені. А в південних країнах - слони, які допомагають людям переносити вантажі.
  Самостійна робота в зошиті. Запиши чотири стовпчики з назвами видів тварин: ссавці, птахи, риби, комахи. У кожний стовпчик запиши назви тварин (без допомоги батьків). Скільки в тебе вийшло?
Електронний підручник (2 частина) с. 17-23 https://pidruchnyk.com.ua/1221-ya-doslidzhuyu-svit-1-klas-gilberg.html
https://www.youtube.com/watch?v=xnd7plFco9c
https://www.youtube.com/watch?v=7frWFTiB330

                    2. Математика
 Повторення вивченого про двоцифрові числа.
- Пригадайте, що означає кожна цифра у записі двоцифрового числа?
№1. Читаємо кожне завдання і усно даємо відповіді.
№ 2. Спочатку визначаємо закономірність розміщення чисел у рядках, потім у стовпчиках. Після цього заповнюємо клітинки.
№3. Позначаємо кількість десятків і одиниць у вигляді трикутників і крапок.
№ 4. Згадуємо правило про дециметр. Спираючись на знання про десятки і одиниці, працюємо з дециметрами і сантиметрами.
№ 5. Самостійно. Спочатку підкреслюємо частини і ціле.
№ 6. Читаємо задачу 2 рази.
   - Скільки було всього листочків? Що це в задачі? (ціле)
   - Скільки листочків пожовкло? Що це в задачі?
   - Скільки опало? Що це в задачі?
   - Що треба дізнатися в задачі?
Заповніть схему в підручнику.
   - Що будемо шукати? Що це в задачі? А як знайти невідому частинку?
Розв'язання записуємо в зошиті одним виразом.
№7. Самостійно. Відповіді дописуємо біля прикладів.
№8. Зверніть увагу: числа ідуть через один.
https://www.youtube.com/watch?v=o26MCbbgYrU
https://www.youtube.com/watch?v=gnkOjh5rhow

      3. Українська мова (читання)
   Є в українській мові слова, які називають ознаку предмета: його колір, смак, величину тощо. До таких слів можна поставити питання: який? яка? яке? які?
   Напраклад: великий, добрий, гірка, зелене, сміливі.
Післябукварик с. 78-79. №1-2.
Читаємо 2 рази, переказуємо, відповідаємо на питання.
https://www.youtube.com/watch?v=gRAEgrxzz6E

        4. Українська мова ( письмо ).
   Післябукварик с. 80-81
№3. Зверніть увагу: дописувати треба назви кольорів.
 №4. Виконуємо за зразком.
 №5. Відповіді на питання повинні бути повними реченнями, з яких складеться текст.
   Записуємо з абзацу, речення пишемо підряд, по закінченню читаємо текст. В кожному реченні мають бути слова, які відповідають на питання який? яка?
№ 6. ЗВерніть увагу при складанні речень, що лелека чоловічого роду.
https://www.youtube.com/watch?v=d5ijAEHowy0

           5. Фізкультура
https://www.youtube.com/watch?v=C84BaGhn3Q4


Комментариев нет:

Отправить комментарий