среда, 15 апреля 2020 г.

Середа, 15 квітня

                         1. Я досліджую світ

Тема  «Що ми покладемо у великодній кошик?»
Мама купила кошик новий,
Паску туди кладе,
Писанки різнокольорові в кошику понесе.
Буде у церкві їх святити.
Диво прийшло з небес!
Будуть в родині всі радіти:
Свято — Христос Воскрес!

   — Згідно із християнськими традиціями, щороку український народ святкує Воскресіння (Великдень). Саме цього дня миряни освячують великодні кошики. Але дуже часто люди не знають, що потрібно класти в нього. Кожен продукт тут має своє символічне значення.
 Що ж необхідно покласти у великодній кошик?

□ Паску, що символізує достаток у сім’ї. У людей щирих, добрих великодня паска виходить дуже пишною, смачною, гарною. Коли замішують тісто для паски, не можна кричати, сваритися, бути сердитим, бо паска може вийти несмачною. Кращий час для приготування пасок — Чистий четвер або ранок Великої суботи. Паска повинна бути обов’язково дріжджовою і солодкою, адже за переказами, саме таким хлібом Ісус Христос годував учнів на останній їхній спільній трапезі — Таємній вечері.
□ Фарбовані яйця на Великдень символізують нове життя і відродження, перемогу життя над смертю.
 □ М’ясні страви обов’язково повинні бути у великодньому кошику.
□ Молочні продукти, зокрема сир та вершкове масло,— це атрибути достатку.
 □ Хрін. Ця закуска-приправа обов’язково повинна бути в кошику, адже є символом незламності духу, а ще він поліпшує травлення.
□ Сіль є символом зв’язку Бога та людей. Вона символізує достаток і сенс життя, є оберегом. Гостей завжди зустрічали хлібом- сіллю.
   — Освячений великодній кошик несуть додому, вітають усіх членів родини та накривають великодній стіл. Люди пригощаються стравами з кошика. Пкршою їдять освячену писанку.         Слід пам’ятати про те, що освячені продукти не можна викидати. Їх потрібно обов’язково з’їсти за святковим столом, поділитися з друзями, гостями та родичами. Удень усі виходять з оселі на народні гуляння, діти грають у ігри. Гра «У котка»
   З похилого місця з перепоною внизу котять яйця, одне за одним, намагаючись котити так, щоб влучити своєю крашанкою в крашанку партнера. Хто частіше влучає, той більше виграє.
 Контрольні питання:
    — Які страви кладуть у великодній кошик?
    — Навіщо готували великодній кошик?
https://www.youtube.com/watch?v=5RF0vZUisPM
https://www.youtube.com/watch?v=gGmU5YK9Y-U&t=153s

                                2. Математика
   Готуємося до додавання і віднімання двоцифрових чисел.
   - Ми вже говорили, що двоцифрові числа складаються з десятків та одиниць.
   Роздивимось це на прикладі трикутників та крапочок.
№1. Трикутники позначають десятки, крапочки - одиниці. Отже, 2 трикутника і одна крапочка - це 2 десятки і одна одиниця.
За зразком виконайте наступні завдання, пояснюючи вслух.
№2. Запам'ятай! При додаванні двоцифрових чисел десятки додаються до десятків, а одиниці до одиниць. При відніманні десятки віднімають від десятків, одиниці від одиниць.
   Роздивіться уважно зразок. Замініть слова "і, без, це" на знаки "+, -, = ".
   За зразком виконайте наступні завдання, спочатку виконуючи дії з трикутниками і крапочками, малюючи відповідь у прямокутнику. Потім запишіть цей приклад у вигляді десятків і одиниць.Пишіть з коментуванням, тобто промовляючи вголос.
№ 3. Виконайте дії, памятаючи про правило.
№4. Працюємо з лінійкою. Вимінюємо все, що можна. Згадуємо правило: скільки сантиметрів у дециметрі? Записи робити не потрібно. Це практична робота.
№5. Самостійна робота з іменованими числами. Помічаємо схожість дій з десятками і одиницями. Дециметри додаємо до дециметрів, сантиметри до сантиметрів.
№6. Перш, ніж розв'язувати рівняння, позначаємо частини і ціле. Далі за правилом.
№7 і 8. Логічні завдання.
Контрольне питання: 
   - За яким правилом додаються або віднімаються двоцифрові числа?

                         3. Українська мова (читання)
Післябукварик с.61-63, № 1 і №2.
Запам'ятай! Апостроф потрібен, щоб розділяти звуки при читанні. Після апострофа завжди чується звук [ й].
https://www.youtube.com/watch?v=74FCYlGfLQI
                       
                         4. Українська мова ( письмо)
   Сьогоднішні завдання ділимо навпіл. Виконуємо тільки № 3 і 4.
№3. Не забуваємо про правила запису слів (див.Пам'ятку).
   Слова, до яких підходять схеми, треба підкреслити.
№4.  У клітинці треба написати цифру, поряд - слово з маленької букви. В кінці - крапка.
     В зошиті: списати два перших речення з №3.
https://www.youtube.com/watch?v=pGV5dem0-nU

                         5. Русский язык
1. Каллиграфическая минутка (одна строчка)
 Во   Бо   Мо   Йй   йо   ой   ай   дай
2.Диктант
   Мой друг - Вова. Он поймал карпа. Большой карп.
3. Работа с учебником с. 84-87. Все проговаривать вслух.
Электронный учебник https://pidruchnyk.com.ua/1201-russkiy-yazyk-1-klass-samonova.html
https://www.youtube.com/watch?v=0HRWgzUQcZA


















Комментариев нет:

Отправить комментарий