пятница, 3 апреля 2020 г.

П'ятниця, 3 квітня.

                                                             1.Фізкультура
https://www.youtube.com/watch?v=0meG5Pn_iOI 

                                                              2.Математика 
Продовжуємо вивчати склад числа 10. № 1.
№2. Ділимо фігури на групи: за формою, за розміром чи за кольором.Хто забув, можна звернутися до перших сторінок в першій частині математики.
№3. Теж склад числа 10.
№4. Усно складаємо задачі за малюнком. Наприклад а).У лісі росли 4 білих гриба і 6 лисичок. Скільки всього грибів?
   Головне: розуміти, що означає кожне число, і пам'ятати, що в задачі мають бути
умова і питання.
 №5. Повторення на склад чисел.
Задача 6. - Прочитайте задачу двічі.
   - Скільки у Карлсона було марок?
   - Що на них було зображено?
   - Скільки було марок з квітами?
   - А з тваринами?
   - Що треба узнати в задачі?
   - Що це в задачі?
   - А як знайти невідому частинку?
Записуємо розв'язання задачі.
Перш, ніж писати відповідь, прочитайте питання.
№7. За числовим відрізком скласти рівняння. Визначити, чим є Х і як знайти його значення. записати відповідь. Наприклад а).
Записуємо: 3+Х=10
Х - це частинка, а щоб знайти частинку......
Значить треба від 10 відняти 3. Буде 7.
Записуємо: Х=7.
І так проговорюємо за кожним прикладом.
№8 Логічні задачі. В прямокутниках малюємо кружечки. Після цього обов'язково перевіряємо, чи відповідає малюнок умові.
   Без перевірки завдання не має сенсу.
https://www.youtube.com/watch?v=z1gul74YRZo

 3. Англійська мова.

Підручник (Class Book)
с. 62
1. Розпізнавати і писати велику і маленьку літеру Vv і співвідносити її зі звуком. Прослухати нові слова. (violin - скрипка, vase - ваза)
2. Прослухати і повторити.
I`m Victor. I`ve got a violin. ( Я Віктор. Я маю(у мене є) скрипку.)
I`mVicky. I`ve got a vase. (Я Вікі. Я маю(у мене є) вазу.)
3. Провести шлях від Віктора до скрипки по літері Vv.
 ( https://www.youtube.com/watch?v=ojw_fU0RzkM&t=7s - опрацювати з 3:17 по 4:51)
Робочий зошит (Workbook)
с. 62
1. Навести велику і малу літеру Vv.
2. Прописати  велику і малу літеру Vv.
3. Дописати літери, яких не вистачає (V, v).
4. Знайти та розмалювати велику і малу літеру Vv.
Прописи
Прописати літеру Vv.
                                               4. Українська мова (письмо)
    Сьогодні урок повторення. Працюємо в зошитах в сіточку.
   1. Каліграфічна хвилинка. Прописуємо по одному рядочку.
   Й   й   Йй   йо   Й   й   Йй   йо
   Ї   ї   Її   Ї    ї   Її
   Щ   щ   Щщ   що   Щ   щ   Щщ   що

2. Пригадайте , які звуки позначають букви й, ї, щ?
Складіть звукові схеми слів:  ущипнув, знайомий, поїзд. (На наступному рядочку, олівцем, через кому)

3. Диктант.
  Продзвенів дзвінок. Закінчилися уроки. Діти поспішають додому.

4. Списування.
   Влітку Степан жив у бабусі в селі. Там є річка Дністер. Вранці хлопчик ходив ловити рибу. Бабуся працювала на фермі. Вона доїла корів. Степан допомагав годувати телят.

Писати треба акуратно, красиво і правильно.

















Комментариев нет:

Отправить комментарий