понедельник, 4 мая 2020 г.

Понеділок, 4 травня

 Тема тижня "Велика Перемога"
                     1. Я досліджую світ

    - Сьогодні ми поговоримо про те, що не можна забувати нікому і ніколи .

     22 червня 1941 року о четвертій ранку на наших мирних людей, впали перші бомби. Саме в цей день почалася Велика Вітчизняна війна. Німецькі війська на чолі з Гітлером напали на невинних людей.
   І почалися 4 роки страшного жахіття. Війна йшла не тільки на фронтах, гинули не тільки солдати, які захищали рідну землю. Фашисти влаштовували киваві побоїща і над мирними людьми. Вони випалювали цілі селища,
 розстрілювали мирних людей сотнями, відправляли їх до концтаборів, де знущалися над ними, проводили медичні експерименти, живцем спалювали в печах.
    Якби не наш мужній народ, який став на захист нашої країни, не було б ні ваших бабусь і дідусів, ні мам і тат, нікого з вас, діти. 
   В цій війні полягло більше 20 мільйонів людей. Загинуло багато мирного населення, безліч ні в чому не винних дітей.
   Наші солдати-герої мужньо захищали нашу 
країну.Велику допомогу партизанам надавали мирні жителі – діти, жінки, старі люди. На територіях, які захопили фашисти, наші партизани створювали загони для боротьби з ворогом.
   Небагато залишилося очевидців тієї страшної війни. Зараз ветеранам більше 90 років. А ми з вами повинні зберегти пам'ять про цих героїв і зробити все, щоб не допустити такої страшної трагедії.
Завдання. 1. Розпитати у батьків, хто з вашої сім'ї воював, або допомагав у тилу. Завдяки кому ви зараз живете на планеті..
   2. До четверга надіслати мені вашу фотографію з портретом вашого родича, який захищав нашу землю. Ми створимо ще одну сторінку пам'яті.
   3. Подивіться з батьками  фільми про війну.
https://www.youtube.com/watch?v=Z9B9tdoN0EQ
https://www.youtube.com/watch?v=OxD_ja058vA

        2. Математика
Повторення додавання і віднімання двоцифрових чисел.
   - Пригадайте, з чого складаються двоцифрові числа.
   -Пригадайте правило віднімання і додавання двоцифрових чисел.
№ 1. В прямокутниках намалювати відповідь у вигляді трикутників і крапок. Поряд записати приклад .
№2. Самостійно за правилом.
№3. В зошиті посередині пишемо №3. З початку рядочка - а). Записуємо стовпчик прикладів.
Від приклада у першому рядочку відступаємо 4 клітинки, записуємо: б). Записуємо стовпчик з наступних чотирьох прикладів.
Задача 4. Читаємо задачу два рази.
- Подивіться на схему. Що треба узнати в задачі?
- Що для цього треба знати?
- Чи знаємо, скільки зібрали з першої грядки?
- Чи знаємо, скільки зібрали з другої? А що сказано про другу грядку?
- То що будемо узнавати першою дією?
- А що другою?
Запишіть розв'язання задачі в зошиті. Дотримуйтесь правил оформлення роботи.
№5 - усно.
№6 - самостійно.
№7.Під кожною табличкою записати відповідь.
https://www.youtube.com/watch?v=1Yef4hX-OKA

                  3. Українська мова ( читання)
Післябукварик с.91-91, № 1-2.
   Українська мова дуже багата, красива і виразна. Тому в ній існують слова, близькі за значенням. Наприклад, замість слова "жінка" можна вжити близькі за значенням слова: тітка, мододиця, пані, дама. А замість слова "гарний" дібрати слова: хороший, красивий, вродливий, чудовий, чудесний, чарівний, казковий, мальовничий.
   Близькі за значенням слова потрібні, щоб якнайточніше висловити свою думку, щоб уникнути повторів у тексті, а також для того, щоб наша мова була ще чарівнішою.
   У нашій мові існують також слова протилежні за значенням. Вони означають протилежні поняття. Добирають їх парами. Наприклад: день- ніч, білий - чорний, чесний - брехливий, живе - помирає, радіти - сумувати, високо - низько.
№1. Прочитайте текст двічі. Перекажіть його, дайте відповіді на питання.
№2. Попрацюйте з близькими за значенням словами, які є в тексті.
https://www.youtube.com/watch?v=Db7KQA0B2oc&list=PLmMdc5EtRgShH2LuP3OCcuhn9IO_6SmFu&index=39
       
                              4. Українська мова (письмо)
Післябукварик с. 92-93. Писати акуратно і красиво. Дотримуватись правил каліграфії та оформлення роботи.
   https://www.youtube.com/watch?v=hz5E8kwRWxQ
                           
                            5. Фізкультура
https://www.youtube.com/watch?v=mKfEFD3eOMs 

Комментариев нет:

Отправить комментарий