среда, 20 мая 2020 г.

Середа, 20 травня

          1. Я досліджую світ
    - Сьогодні ми дізнаємося про секретний код вишиванки.
   — Чи знаєте ви, що  таке код?
   Код — це система символів для передавання, опрацювання і зберігання різної інформації; ключ до способу шифрування чи розшифрування тексту.
   — У нашого народу є давні звичаї та традиції. Особливо важливими, добрими символами для всіх нас є обереги. До них належать вишиті сорочки та рушники.. З давніх-давен уважали, що вишиванка захищає від усілякого лиха, наділяє людину цілющою силою рідної землі.
   У різних регіонах вишивки кодували по-різному. Українці так розкривали коди.
   □ Пряма горизонтальна лінія — земля, горизонтальна хвиляста — вода, трикутник — гори,  круг — сонце.
   □ У рослинному орнаменті завжди вишивали довге тонке стебло, щоб життя було довгим і щасливим; на стеблі — квіточки та листочки — це діточки і мамина любов.
   □ Різняться вишиванки також і кольорами: червоний — це любов мами до дитини, зелений — молодості й краси, життя, здоров’я, чорний — колір землі, смутку, блакитний — колір неба і води.
 — Сорочку берегли як зіницю ока. Адже вона була не просто одягом, а деяким містичним і магічним предметом, оберегом, що охороняв людину від бід і негараздів. Прилучення до сорочки починалося з раннього дитинства. Першу сорочку шили з тканини, що подарували хрещені батьки під час обряду хрещення. Сорочка завжди супроводжувала людину, була невід’ємною складовою обрядів, життєвих подій.
    Існує безліч прикмет стосовно вишивання сорочок.
Однією з важливих є прикмета про вибір орнаменту. Його у жодному разі не можна було повторювати, щоб не перейняти чужу долю.
  Завдання у зошиті. Придумай і намалюй орнамент із хрестиків, який би ти хотів вишити на рушнику.
   Пригадайте: орнамент - це такий малюнок, в якому періодично  повторюється якась частина.
 https://www.youtube.com/watch?v=xZPTwRCXlCg
https://www.youtube.com/watch?v=gDcshhDwoR8

        2.Математика
   - На сьогоднішній день ми вивчили весь матеріал з математики. Тому, хто був старанним і уважним, не важко буде тепер повторити вивчений матеріал.
С. 41-42
№1. Відповіді записати біля прикладів.
№ 2. Уважно прочитайте задачу, роздивіться схему. Відповіді напишіть біля знаків питання на схемі.
№ 3. Задачі а) і б) - усно. Відповіді дописати біля питань. Задачу в) виконайте в зошиті.
№ 4. Порівняйте іменовані числа.
№ 5. Обчисліть, користуючись вивченими правилами.
№ 6. Будьте уважні. Таке завдання нам уже зустрічалось. В квадратику напишіть кількість трикутників.
№ 7. Відповідь дописати поряд.

               3. Українська мова ( читання)
Читаночка с. 132-134
Наступне завдання усно.


             4. Українська мова (письмо)
Каліграфічна хвилинка.
Ц   Ш   Щ  И  Іі   Її
Спиши, вставляючи пропущені букви.
   У білки народилис... мал...та - білчен...та.  Вони сліпі, голі, схожі на мишен...т.  Б...лка й не покидає  ...х самих.

            5. Російська мова
Каллиграфическая минутка
Ии   ыы    Ее    Ээ   се   ми    ры  эх
милость   середина   рыба   эхо
Списывание
   В ясный день мы с родителями отправились в парк. Было тепло и солнечно.
   Электронный учебник с.112-113
 https://pidruchnyk.com.ua/1201-russkiy-yazyk-1-klass-samonova.html
https://www.youtube.com/watch?v=965e1A9PQ30

Комментариев нет:

Отправить комментарий