понедельник, 11 мая 2020 г.

Вівторок, 12 травня

Тема тижня "Моя родина"          
  1. Я досліджую світ
       
   Сім'я,родИна - це найрідніші люди, які живуть разом.
   Родина – це не просто слово. Це уособлення любові, радості, турботи і різних емоцій, які супроводжують нас протягом усього життя.
   - Які почуття викликають у вас слова «родина» та «сім’я»? Яке значення у житті кожного з вас відіграють ці слова?.
  -  Спробуйте пояснити  якомога детальніше:
  • Чому потрібно поважати і любити членів своєї сім’ї?
  • Навіщо родичі турбуються про нас, намагаючись завжди допомагати?
  • Чи потрібно радувати батьків та інших членів сім’ї? Як це можете зробити ви?
  • Чи варто дітям просити винагороду за допомогу своїм батькам чи іншим родичам?
  • Доберіть 5 слів-ознак про те, яка у вас родина.
           Прислів'я та приказки про родину    Прислів'я та приказки - це короткі повчальні вислови. В них відобразилася мудрість народу.
   Прочитайте їх і поясніть, що вони означають.
  • Батька з матір’ю поважати – горя не знати.
  • Братська любов міцніша за кам’яну стіну.
  • У сім’ї і каша густіша.
  • Вся сім’я разом, так і душа на місці.
  • Дерево тримається корінням, а людина сім’єю.
  • Дім зігріває не піч, а любов і згода.
  • За загальним столом їжа смачніша.
  • Сімейний горщик завжди кипить.
  • Материн гнів, як весняний сніг: рясно випаде, та скоро розтане.
  • Які мамка й татко, таке й дитятко.
  • Яблучко від яблуні недалеко відкотиться.
  • Син мій, а розум у нього свій.
   - Яке прислів'я сподобалося вам найбільше? Намалюйте до нього ілюстрацію в зошиті.
https://www.youtube.com/watch?v=1VJYEfUpjjw

            2. Англійська мова

CB p. 71 1) Слухати історію. 2) Прослухати ще раз. 3) Спробувати промовляти разом з героями.
WB p. 71 1) Написати речення, скориставшись довідкою.
Пройти тест (підсумковий) за посиланням у "Класрум".

             3. Математика
Тема "Додавання з переходом через десяток"
   - Сьогодні у нас найважливіша тема за весь 1 клас. Ми навчимося додавати числа з переходом через десяток. Для цього нам потрібні будуть знання про склад чисел.

-  Роздивимося приклад. Ми знаємо, що числа можна додавати частинками. Цим і скористаємося.
- Перше число при додаванні завжди треба доводити до10.
- Пояснюємо: дев'яти до десяти не вистачає числа 1. Звідки ми можемо взяти його? Розкладемо число 5 на 1 і 4.
- Тепер додамо 5 частинками. Спочатку 9+1=10, а потім 10+4=14.
- Отже в результаті у нас виходять такі дії:
9 + 5 = 9 + 1 + 4 = 10 + 4 = 14
   - Значить, при додаванні завжди розкладаємо другий доданок на такі числа, одне з яких буде доповнювати перший доданок до десяти.
   - Зверніть увагу: другий доданок розкладаємо не на будь-які числа, а саме так, щоб доповнити перший доданок до 10.
   - Тепер працюємо в зошиті, обов'язково проговорюючи вголос пояснення кожного прикладу.
№ 1 - з поясненням вголос.
   - 7 треба довести до десяти. Семи до 10 не вистачає трьох. Значить, 5 треба розкласти на 3 і 2. Отже 7+5=7+3+2=10+2=12
   - 9 треба довести до десяти. Дев'яти до 10 не вистачає 1. Отже, 3 треба розкласти на 1 і 2. Виходить:  9+3=9+1+2=10+2=12
   - 8+6 - з таким же поясненням.
№2. Спочатку пояснюємо вголос зразок. Потім за зразком записуємо інші приклади, обов'язково промовляючи вголос. Під паличками записуємо числа, на які розкладаємо другий доданок.
№3. Можете вважати це завдання тренажером. Якщо записувати кожен приклад з коментуванням, то до кінця таблиці ви будете впевнено виконувати додавання з переходом через десяток.
№4.а) -усно. Відповідь дописати.
б) - Прочитайте задачу 2 рази. Роздивіться схему.
- Які птахи були в саду?
- Скільки було качок?
- Скільки було білих гусей? Скільки сірих?
- Скільки питань в задачі?
-Яке перше питання?
- Що треба знати, щоб відповісти на нього?
- Яке друге питання? Що треба знати, щоб відповісти на нього?
- Отже, що будемо узнавати першою дією? А другою?
   Записуємо розв'язання задачі і відповідь за правилами каліграфії.
№ 5. Усно. Відповіді дописати поряд.
№ 6. Відповіді дописати поряд з прикладами.
№ 7. Секрет магічних квадратів ось у чому.
1. Треба знайти рядочок, стовпчик чи діагональ, у яких відомі всі три числа. Знайти їхню суму.
2. Така ж сума має бути в усіх інших рядочках, стовпчиках, діагоналях. Починаємо завжди працювати з тієї лінії, в якій уже відомі два числа. Таким чином за двома відомими і сумою завжди можемо знайти третє невідоме число.
https://www.youtube.com/watch?reload=9&v=PHkC3RwjkUI

              4. Українська мова ( читання)
 Читаночка с.125.
Наступні завдання робимо усно. На перевірку надсилати не потрібно.



































https://www.youtube.com/watch?v=We7VSZc9Ngc&t=4s

                   5. Мистецтво
  Послухайте дві композиції: Б.Фільц "Бабусина казка" і Г.Сасько "Дідусева казка".
- Пофантазуйте, яку казку розповідає онукам бабуся, а яку дідусь?
- Який настрій у кожної музики?
- Яких героїв ви уявляєте, слухаючи музику?
https://www.youtube.com/watch?v=RTXkjIihIdQ
https://www.youtube.com/watch?v=LfRKoz0S7qg
- А сьогодні ми вчимо пісню про бабусю. Спочатку послухайте, а потім кілька разів заспівайте під музику.
https://www.youtube.com/watch?v=6xkgcvFSCVw&list=RDRCpSnF5wL_E&index=5

Комментариев нет:

Отправить комментарий