понедельник, 18 мая 2020 г.

Понеділок, 18 травня

Тема тижня: "Ми - українці. Ми - європейці". 
         1. Я досліджую світ


   - Чи має людина коріння? Ми відповідали на це питання, створюючи родинні дерева. Нажаль, не всі знають своє коріння. Таким людям важко у житті, як і дереву без кореня. Людина обов'язково повинна знати своїх предків, в якій країні народилася, вивчати історію своєї Батьківщини.
  Знає своїх дідусів і бабусь Рома. Аліна знає і прадідусів та прабабусь. А Ліза дослідила свою родину аж до 18 століття.
   — У кожної людини в житті є щось таке сокровенне, найрідніше, без чого вона не може навіть уявити свого життя. Це рідний батьківський край, де вперше дитина побачила світ, ясне сонечко, дрібні сльозинки дощу на віконному склі, ріжок молодого місяця, чисту зелену травичку і тисячі різних квітів, що тішили серце своїм розмаїттям. Це та земля, на якій ми зробили свої перші кроки, земля наших батьків, дідів і прадідів. Вона найдорожча за все на світі. Вона єдина, де ми почуваємось удома, затишно і привітно. Тільки в рідному краю людина почувається захищеною, стійкою, впевненою, бо вона
вдома. Де б хто не був, все одно повертається до своїх батьків, до свого дому, у свій рідний край, на свою Батьківщину, до свого коріння. Пам'ятайте про це!
   - Пропоную вам вірш- загадку. А відгадку знайдуть тільки уважні у самому вірші.

У всіх людей — одна святиня.
Куди не глянь, де не спитай,
Рідніша їм своя пустиня,
Аніж земний в чужині рай.
Їм красить все їх рідний край.
Нема без кореня рослини,
А нас, людей, без Батьківщини.
  
       Контрольні питання :
1. В якій країні ти живеш?
2. Як називається столиця нашої країни?
3. В якому місті ти живеш?
4. Яке ім'я і по батькові твоїх дідусів і бабусь?
5. Як звали твоїх прадідів і прабабусь?

              2. Математика
Тема "Віднімання з переходом через десяток"
   -  Пригадайте, як ми додавали з переходом через десяток. Головне правило - довести перше число до 10. Це ж правило будемо використовувати і при відніманні з переходом через десяток.
   Наприклад: 15 -8.  15 треба довести до 10. Для цього треба відняти 5.  Отже 8 розкладаємо на 5 і 3. І тепер віднімаємо частинами: 15 - 5 - 3 = 10 - 3 = 7
    №1. З поясненням. Наприклад: 12-5. 12 треба довести до 10. Потрібно відняти 2. Значить 5 треба розкласти на 2 і 3. Отже 12 - 2 - 3 = 10 -3 =7
   №2. Кожен приклад з поясненням.
Зверніть увагу: приклад на віднімання перевіряється додаванням. Для цього частинки треба додати, якщо виходить ціле, значить приклад розв'язаний правильно.
   Далі - повторення вивченого.
   №3. Спочатку визначаємо частинки і ціле.
   № 4. Самостійно.
   Всі задачі №5 і №6 записати в зошит. Схеми заповнювати в друкованому зошиті. Між задачами пропускати 1 клітинку.
   №7. Ознаки записати під табличками.

           3. Українська мова (читання)
Читаночка с. 129- 130.
  https://www.youtube.com/watch?v=FaQG_EsJCdk

         4. Українська мова ( письмо)
Завдання виконуємо усно. Перевірка розуміння прочитаного.


            5. Фізкультура
1. Виконувати розминку
2. Вчимося стрибати на скакалці.
 https://www.youtube.com/watch?v=6iJaHoVGPZI

Комментариев нет:

Отправить комментарий