вторник, 12 мая 2020 г.

Середа, 13 травня

          1. Я досліджую світ
    - Мир та порозуміння в родині є запорукою щасливого життя. Усі її члени мають бути рівноправними, поважати один одного та прислухатися до порад своїх рідних.
   - А чи знаєте ви, що таке сімейні обов’язки, та які завдання має виконувати кожен із членів родини ?
   - Прочитайте твердженн. Скажіть так повинно бути чи інакше?
  • Мама повинна прокидатися раніше за всіх і готувати сніданок.
  • Обирати телепрограми для перегляду може лише тато.
  • Тато і мама мають спільно піклуватися про родину і допомагати одне одному .
  • Діти не мають допомагати батькам, а лише гратися і їсти солодощі.
  • Дідусь та бабуся старші, тож їхня думка важливіша за слова батькі.
  • Члени родини мають не сваритися, а допомагати одне одному .
  • Діти мають навчатися, бо це потрібно їхнім батькам та іншим родичам.
  • Усі члени родини мають зустрічатися лише на свята.
  • Усі члени сім’ї мають намагатися щиро любити й поважати своїх родичів .
   Щасливою сім'ю називають тоді, коли всі люблять, поважають один одного, турбуються один про одного, живуть мирно, без сварок, ведуть здоровий спосіб життя, цінують сімейні традиції.
   Традиція - це те, що перейшло від одного покоління до іншого, збереглося від попередніх поколінь.
   - А які традиції збереглися у вашій сім'ї?
Електронний підручник с. 49-55
https://pidruchnyk.com.ua/1221-ya-doslidzhuyu-svit-1-klas-gilberg.html

            2.  Математика
   С. 35-36
   - Пригадаймо правило додавання з переходом через десяток. Визначаємо, скільки першому доданку не вистачає до десяти, розкладаємо другий доданок на це число і те, що залишилося. Додаємо частинками. ( Приклад дивись в матеріалах вівторка, 12 травня).
№1. Кожен приклад пояснюємо усно. Біля хвостика рибки пишемо відповідь. Не забудьте написати відповідь біля питання.
№2. Працюємо усно за схемою. Читаємо окремо кожне речення і шукаємо, як це зображено на схемі. Дужка зі стрілочками означає "на скільки". Біля фігурної дужки два питання: скільки всього дітей? І скільки всього хлопчиків?
   Усно розв'язавши задачу, акуратно напишіть відповідь біля кожного знаку питання на схемі.  №3.  Починаємо працювати з числа, обведеного в кружечок.
№4. Тут вирази обчислювати не треба. Потрібно дивитись на кожну складову. ( Наприклад: якщо від 13 відняти 7, то залишиться менше, ніж від 13 відняти 4).
№5. До кожного з чисел по кругу треба додати ( або відняти) число в центрі . Результат записати в кружечок (чи квадрат).
 № 6 і 7 - логічні завдання.
 
         3. Українська мова (читання)
Читаночка с.125-126
Наступне завдання виконуємо усно. Наперевірку надсилати не потрібно.

               
              4. Українська мова (письмо)
Каліграфічна хвилинка
Юю   Яя   Єє   Її   Юю   Яя   Єє   Її

            5. Російська мова
Вспоминаем русские буквы.
1.Каллиграфическая минутка.
Ии  Ее   Ээ   ыы   Ии  Ее   Ээ   ыы
ель  мыло  липа  эхо лебедь
2. Диктант
Скакала лошадка по мосту. Цокала подковой.
3. Развиваем речь.
Электронный учебник с.108-109
Делим слова на слоги. Помним: сколько в слове гласных звуков, столько и слогов.
Электронный учебник с.110-111.
https://pidruchnyk.com.ua/1201-russkiy-yazyk-1-klass-samonova.html













Комментариев нет:

Отправить комментарий