среда, 6 мая 2020 г.

Середа, 6 травня

              1. Я досліджую світ
Тема "Пісні Великої Вітчизняної війни"
   Усю війну наших людей супроводжувала музика. Вона заакликала до бою, до захисту своєї Вітчизни, підіймала патріотизм, прославляла мужність захисників рідної землі.
   З перших днів війни був популярним плакат із зображенням жінки-матері, яка закликала всіх стати на захист рідної вітчизни. Тоді з'явилася велична пісня-заклик "Вставай, страна огромная". Кожне слово цієї пісні говорило про страшну загрозу, про ненависть до ворога і про впевненість у перемозі.
https://www.youtube.com/watch?v=jAoekwnj8f0
   Дуже сумували бійці на фронті за своїми родинами. У хвилини затишшя згадували своїх рідних, писали їм листи тут же, в окопах. Щоб підбадьорити солдат, до них та в госпіталі, де лікувалися поранені, приїжджали бригади артистів. Серед них була і відома харківська співачка Клавдія Шульженко. Це вона співала пісню, яка так полюбилася бійцям. "Синий платочек".
https://www.youtube.com/watch?v=pefW8euBLuM
   Багато пісень було складено під час війни і після неї. Але найвеличнішою стала пісня про перемогу. Це наш великий народ переміг у цій кривавій війні, ціною мільйонів життів захистив життя майбутніх поколінь.
https://www.youtube.com/watch?v=gR0TAyOb134
   Ми завжди будемо пам'ятати солдатів, яким зобов'язані життям. Саме про них, про загиблих складено найбільше пісень. Це пісні також і про нашу пам'ять...
https://www.youtube.com/watch?v=cFWHhIde7nY

                    2.Математика
Тема "Підготовка до додавання чисел з переходом через десяток"
   Весь урок працюємо, використовуючи підказки: таблицю, числовий відрізок, опорний приклад.
   №1. Заповнюємо таблицю в такому порядку. Спочатку тільки приклади у межах 10, те, що ми вчили. Потім встановлюємо закономірність в рядочках і стовпчиках і заповнюємо таблицю до кінця.
№2. Відповіді записуємо, користуючись таблицею.
№3. Усно за таблицею.
№4. Перші 5 прикладів самостійно, далі - за таблицею. Зверніть увагу на слово "однакових".
№5. Перший приклад розв'язуємо за таблицею. На його основі записуємо ще один приклад на додавання і два приклади на віднімання.
№6. а) і б) -це зразки. Уважно роздивіться звідки і куди йде стрілочка. Що записується над нею. За зразком виконайте в) і г).
№ 7. Повторення. Усно. Дописати відповіді.
№ 8 у зошиті. Прочитати два рази. Уважно роздивитись схему. Скільки питань, стільки і дій. Читаємо питання і шукаємо на схемі шляхи розв'язання. Зверніть увагу: дужка зі стрілочками на схемі означає "на скільки".
№9 Дописувати відповіді біля прикладів.

                      3. Українська мова ( читання)
Читаночка с.121-122. Прочитати два рази, переказати, відповісти на питання, виконати завдання.
https://www.youtube.com/watch?v=EcewWsCZbdQ

                     4. Українська мова (письмо)
Сьогодні пишемо діагностичну роботу. До кінця дня її потрібно здати.
Післябукварик с.94-95.

 Батькам допомагати не можна.

                     5. Русский язык
   - Пригадайте, в українській мові існують два звуки [г]  та [Ґ] . Для їх позначення є дві букви: г або  Ґ.
   - В русском языке существует только один звук [Ґ], и обозначается он только одной буквой Г.
Соблюдайте правила русского произношения.
   Каллиграфическая минутка.
   Гг  ого  га  Ко  На  ош  по
   Диктант
   Кошка поймала мошку. Нашла забаву.
  Работа с электронным учебником с.106-109
https://pidruchnyk.com.ua/1201-russkiy-yazyk-1-klass-samonova.html                   
https://www.youtube.com/watch?v=4L2L8sjicwo





















Комментариев нет:

Отправить комментарий