четверг, 19 марта 2020 г.

Дистанційне навчання. П'ятниця.

                                                 1. Фізкультура
https://www.youtube.com/watch?v=pcLMi59Pqhw
                                                 
                                                   2.Математика 
Повторення вивченого. Усний рахунок. https://www.youtube.com/watch?v=8JFPEVmMC78 

Нова тема"Рахунок коробками".
     - Зазвичай ми рахуємо одиницями. Але трапляються у житті ситуації, коли рахувати потрібно коробками, ящиками, пакунками. В цих коробках може бути будь-яка кількість одиниць.
   - Якщо ми маємо справу тільки з коробками, то рахуємо просто додаючи чи віднімаючи коробки. Тут одиниця вимірювання - коробки.
   - Якщо ж у нас одночасно і коробки і якісь предмети, які в них лежали, то коробки додаємо до коробок, одиниці до одиниць. Так і з відніманням.
   Секрет: так ми готуємося до рахунку десятками.
                                 Пам'ятайте, що додавати і віднімати можна тільки однакові коробки. Бо до коробки з олівцями не можна додати коробку з цукерками.
№1. Коробки для зручності можна позначати квадратиками .  6 квадратиків -це коробки з шашками, 4 квадратики- це коробки з доміно.
№2. (усно)
№3. А це той випадок, коли у нас є і коробки, і одиниці.
       2 ящики і 5 банок позначаємо двома квадратиками і п'ятьма крапочками. Три коробки і 4 кульки позначаємо трьома квадратиками і чотирма крапками.
       З позначенням розібралися.
№4, №5. Це завдання на додавання і віднімання. "І, без, це" замінюємо на "+, -, =" і пам'ятаємо, що коробки треба додавати до коробок, а одиниці (крапки) до одиниць.
№6. Згадуємо правило. Щоб знайти різницю, треба від більшого числа відняти менше.
За зразком а) виконуємо і наступні завдання.
№7. Записати в зошит у вигляді квадратиків і крапок. Відповідь записати, як звичайно.
№8. для самостійної роботи  Такі завдання ми уже робили.

                                                           3. Англійська мова


Підручник (Class Book)
с. 60
1. Прослухати нові слова.  Розпізнавати їх. Повторювати. (jumper - світер, shirt - сорочка, jacket - курточка, hat - шапка, belt - ремінь)
2. Прослухати і повторити.
Jumper, jumper (Світер, світер)
Hat and belt (Шапка і ремінь)
Jacket, jacket (Курточка, курточка)
Shirt and hat (Сорочка і шапка)
3. Написати відповідні слова у прямокутники.
Робочий зошит (Workbook)
с. 60
1. Поставити номер одягу у квадратики намалюнку. (jumper - світер, shirt - сорочка, jacket - курточка, hat - шапка, belt - ремінь)
2. Дописати в кросворд назви одягу. (jumper - світер, shirt - сорочка, jacket - курточка, hat - шапка, belt - ремінь)
Прописи
Прописати літеру Hh.

 4.Українська мова
Диктант
   Йосип читає про лісових звірів. Ось малюнок білочки. Вона гризе горішки.

Післябукварик с.30-31
Не забувайте виконувати всі завдання до вправ. Також не забувайте про велику букву, абзац.
Речення має містити закінчену думку. "Цікава загадка" і "Весела бджола" - це не речення, а словосполучення.

Комментариев нет:

Отправить комментарий