воскресенье, 15 марта 2020 г.

Дистанційне навчання. Понеділок.


   Шановні батьки! Призупинення навчального процесу в школі не означає його відміну. Навчання буде проводитись дистанційно на цьому блозі. Працювати ви можете у зручний для вас і для дитини час, у потрібному темпі.
   Кожного навчального дня на блозі будуть вміщуватись навчальні матеріали з кожного предмета згідно розкладу. Це коротке пояснення, сторінки підручників та посилання на додатковий матеріал, який можна знайти в інтернеті. Звертайте увагу на контрольні питання. Вони дадуть змогу перевірити, чи засвоїла дитина матеріал.
   Усі питання можна задати вчительці в коментарях або у Вайбер.
   Отже, починаємо.
         Тема тижня  «Весна»
                                                Понеділок
       1 урок. «Я досліджую світ»
   - Пригадайте, що ми називаємо природою?
   - На які дві складові можна поділити природу?
   - Які зміни відбуваються в неживій природі?
   - Які зміни відбуваються навесні в рослинному світі?
   - В тваринному світі?
   - Як ви ставитеся до настання весни?
   - Що потрібно робити, щоб не захворіти навесні?
   - Назвіть весняні місяці. З чим пов’язані їх назви?
  Перегляньте  відео за посиланням   https://www.youtube.com/watch?v=jKbKYTw_YcY
Чи знаєте ви:
·        Першими з вирію повертаються жайворонки ( на Обретіння – 9 березня).
·        У давнину початком року вважали 14 березня (на Явдохи). Святкували його,  випікаючи обрядове печиво , співаючи веснянки, гаївки, закликаючи весну.
·        22 березня прийнято було зустрічати приліт птахів і пекти «жайворонків».
·        Навесні українці святкують найбільше християнське свято Великдень.


Розшифруйте назви символів весняних свят:
НЯНВЕСКИ,   ЇВГАКИ 
КИРОЙАЖВОН

 
  САНПИКИ,  КИКРАШАН.

                               
       Розучування веснянки https://www.youtube.com/watch?v=hlWXFWePjKA

                                                              Математика
с.54-55

Пригадайте алгоритм розв'язання рівнянь:
1. Визнач в рівнянні частини та ціле.
2. Визнач, чим є Х.
3. Пригадай відповідне правило, як знайти невідоме число.
4. Запиши вираз (х=........)
5. Запиши результат (х=...)
6. Перевір, підставивши значення х в рівняння.
№ 1. Замінити слова на знаки, розв'язати рівняння, пояснюючи.

- Раніше ми розв'язували рівняння на знаходження невідомої частинки. Сьогодні ми познайомимося з рівняннями, де х - це невідоме ціле.
Пригадайте правило. Як знайти невідоме ціле? (Правило також вміщено на цій сторінці).

№2. Замініть слова на знаки. Розв'яжіть рівняння за алгоритмом.
№ 3, 4. Розв'яжіть за алгоритмом, пояснюючи вслух.
№ 5. Повторення  додавання.
Задача 6. 
- Прочитайте задачу 2 рази.
- Скільки було пасажирів в автобусі?
- Скільки вийшло?
- Скільки зайшло?
- Що треба узнати в задачі?
- "Вийшли" - це яка дія? "Зайшли" - це яка дія?
-Як будемо розв'язувати задачу?
- В зошиті в клітинку пропустіть 4 рядочки, на п'ятому запишіть : "Задача 6".
Через одну клітинку, з початку рядочка запишіть  розв'язання і відповідь.

№ 7-9 - для самостійного опрацювання.

                                                                 Українська мова (читання)
Буквар с.54-56
Про В.Нестайка
https://www.bing.com/videos/search?q=%d0%b2%d1%81%d0%b5%d0%b2%d0%be%d0%bb%d0%be%d0%b4+%d0%bd%d0%b5%d1%81%d1%82%d0%b0%d0%b9%d0%ba%d0%be&&view=detail&mid=B8C22CDA54100228F9B5B8C22CDA54100228F9B5&&FORM=VRDGAR&ru=%2Fvideos%2Fsearch%3Fq%3D%25d0%25b2%25d1%2581%25d0%25b5%25d0%25b2%25d0%25be%25d0%25bb%25d0%25be%25d0%25b4%2B%25d0%25bd%25d0%25b5%25d1%2581%25d1%2582%25d0%25b0%25d0%25b9%25d0%25ba%25d0%25be%26FORM%3DHDRSC3

Читання твору https://www.bing.com/videos/search?q=%d0%b2%d1%81%d0%b5%d0%b2%d0%be%d0%bb%d0%be%d0%b4+%d0%bd%d0%b5%d1%81%d1%82%d0%b0%d0%b9%d0%ba%d0%be&&view=detail&mid=05B0DED70592681D62CB05B0DED70592681D62CB&&FORM=VRDGAR&ru=%2Fvideos%2Fsearch%3Fq%3D%25d0%25b2%25d1%2581%25d0%25b5%25d0%25b2%25d0%25be%25d0%25bb%25d0%25be%25d0%25b4%2B%25d0%25bd%25d0%25b5%25d1%2581%25d1%2582%25d0%25b0%25d0%25b9%25d0%25ba%25d0%25be%26FORM%3DHDRSC3
                
                      Українська мова (письмо)
 Тема "Голосні та приголосні звуки" 

 Диктант. Он наша школа. Біля школи каштани. Хороше нам у школі.

Післябукварик с.18-19. Завдання до номерів вправи є, тому, думаю, все буде зрозуміло. Писати треба красиво і охайно.
В № 7 слова треба писати через кому.
В № 9 треба повторити, що речення пишеться з великої букви, а в кінці ставиться крапка.

https://www.bing.com/videos/search?q=%d0%bf%d1%80%d0%b8%d0%b3%d0%be%d0%bb%d0%be%d1%81%d0%bd%d1%96+%d0%b7%d0%b2%d1%83%d0%ba%d0%b8&ru=%2fvideos%2fsearch%3fq%3d%25D0%25BF%25D1%2580%25D0%25B8%25D0%25B3%25D0%25BE%25D0%25BB%25D0%25BE%25D1%2581%25D0%25BD%25D1%2596%2520%25D0%25B7%25D0%25B2%25D1%2583%25D0%25BA%25D0%25B8%26qs%3dn%26form%3dQBVDMH%26sp%3d-1%26pq%3d%25D0%25BF%25D1%2580%25D0%25B8%25D0%25B3%25D0%25BE%25D0%25BB%25D0%25BE%25D1%2581%25D0%25BD%25D1%2596%2520%25D0%25B7%25D0%25B2%25D1%2583%25D0%25BA%25D0%25B8%26sc%3d0-16%26sk%3d%26cvid%3d10281C0790E343C1A7BA8B8BE6A11103&view=detail&mid=4C69EC91DE9C99C1BB884C69EC91DE9C99C1BB88&&FORM=VDRVRV
                                      Фізкультура

https://www.bing.com/videos/search?q=%d1%84%d1%96%d0%b7%d0%ba%d1%83%d0%bb%d1%8c%d1%82%d1%85%d0%b2%d0%b8%d0%bb%d0%b8%d0%bd%d0%ba%d0%b0&&view=detail&mid=8F35B2504E630844D4688F35B2504E630844D468&&FORM=VRDGAR&ru=%2Fvideos%2Fsearch%3Fq%3D%25D1%2584%25D1%2596%25D0%25B7%25D0%25BA%25D1%2583%25D0%25BB%25D1%258C%25D1%2582%25D1%2585%25D0%25B2%25D0%25B8%25D0%25BB%25D0%25B8%25D0%25BD%25D0%25BA%25D0%25B0%26qs%3Dn%26form%3DQBVDMH%26sp%3D-1%26pq%3D%25D1%2584%25D1%2596%25D0%25B7%25D0%25BA%25D1%2583%25D0%25BB%25D1%258C%25D1%2582%25D1%2585%25D0%25B2%25D0%25B8%25D0%25BB%25D0%25B8%25D0%25BD%25D0%25BA%25D0%25B0%26sc%3D0-16%26sk%3D%26cvid%3DFCD323F657234D05A44707B708335107


Комментариев нет:

Отправить комментарий