среда, 18 марта 2020 г.

Дистанційне навчання. Середа.

1 урок. Я досліджую світ
Тема "Як живуть рослини навесні"

     - Пригадайте весняну екскурсію. Які зміни в неживій природі ви помітили?
    - Які зміни відбулися в житті рослин?
https://www.youtube.com/watch?v=r4oN0cUhs6A
     - Зі змінами в неживій природі відбуваються зміни в житті рослин. 
Ліс пробуджується, сповнюється звуків, рухів. На північних схилах ще лежать замети мокрого снігу, а південні вже випаровуються, підсихаючи.
     Рослини починають тягтися вгору, намагаючись одержати якнайбільше сонячного світла.
     Коріння дерев починає всмоктувати воду з ґрунту, вона розчиняє запаси речовин і цей розчин-сік рухається вгору, до бруньок.
     Через десять днів після початку руху соків помітне бубнявіння бруньок. Вони швидко наливаються і ростуть.
     Узимку їх не помічали, а зараз вони скидають своє коричневе покриття і з них починають розгортатися ледь помітні зелені листочки, а незабаром і квіти.
     У березні починається сокорух у дерев і кущів. Поживні речовини з ґрунту піднімаються від коренів до бруньок.
     Багато хто збирає весною сік клена і берези. Він смачний і корисний. Але, збираючи сік, можна завдати дереву непоправної шкоди. Якщо не замазати ранку воском, дерево може витекти соком, засохнути.
Сокорух      У житті рослин навесні відбуваються такі зміни:
  •  Весняний рух соків у дерев і кущів, 
  • Бубнявіння і розпускання бруньок.
  • Цвітіння дерев і кущів.
  • Розпускання листя у дерев і кущів.

Цвітіння

Виберіть явища, характерні для рослин навесні
На деревах немає листя. Розпустилися бруньки. Льодохід. Цвітуть квіти. Опадає листя. Яскравіше світить сонце. З’явилися комахи. Листопад. Тане сніг. З’явилися бруньки на деревах.
Народні прикмети
• Якщо навесні сніг тане від сонечка, буде урожайний рік, а від дощу посуха.
• Дружний приліт птахів навесні — до доброго врожаю.
• Якщо навесні з берези тече багато соку — це до дощовитого літа.
• Сіяти можна до тих пір, поки цвіте черемха. • Зозуля стане кувати — морозу більше не видно. • Грак прилетів — через місяць сніг зійде.

Підсумок уроку.
Тестування  1.Що відбувається в житті рослин навесні?
 а) Бубнявіння бруньок; б) листопад; в) розпускання листя; г) цвітіння; д) поява плодів.
2.Як ви вчините, якщо побачите дерево, з якого витікає сік?
 а) Пройдете повз нього; б) закриєте ранку глиною або пластиліном; в) поп’єте соку і підете далі.

                                                              2. Математика
с.58-59.
№1.  Подивіться уважно на схеми. визначте в кожному випадку частини і ціле. Чим є х?
наприклад, завдання а): а і б - це частинки, х - це ціле. Щоб знайти ціле, треба частинки додати. Отже х=а+б.
За зразком з поясненням виконуються завдання б) і в).
№2. Замість малюнків і букв можуть бути будь-які цифрові значення. Тут головне - відпрацювати визначення частин і цілого та пояснення , як знайти частинку, або як знайти ціле.
Завдання треба виконувати обов'язково з проговорюванням.
№3 і 4. Також визначаємо частини і ціле, розказуємо, як знайти х, якщо це ціле або частинка.
 Розв'язання наступних задач записуємо в зошиті в клітинку
Задача 7 (1). - Придумайте задачу.
- Що в ній невідомо? (Більше число)
- Як знайти невідоме число?
- Як запишемо розв'язання?
- Перш, ніж записувати відповідь, пригадайте питання в задачі.
Задача 7 (2)
- Складіть задачу?
- Що треба знайти в задачі? (Скільки всього?)
- А що для цього треба знати? (Скільки в першому і скільки в другому)
- Скільки в першому, знаємо? (Так, 3)
- А в другому? (Не знаємо)
- А можемо дізнатись? (Так, бо сказано, що у ІІ на 3 більше)
- Отже, першою дією що будемо узнавати? Як?
- Другою дією що будемо узнавати? Як?
- Записуємо розв'язання.
- Перш, ніж записувати відповідь, пригадайте питання.
Задачі 7 (3 і 4). Тут головне - визначити, що шукаємо: частину чи ціле.
№ 5, 6, 8  для самостійної роботи.

Підсумок. - Як знайти частинку?
 - Як знайти ціле?
- Як знайти більше число?
-Менше число?
- Різницю?

                                                3.Українська мова ( письмо)
Диктант.
     У Люди маленька грядочка. Вона посіяла моркву. Тут посадила і цибулю.
Робота в "Післябукварику": с.22-23
в 5 завданні вставити слова з буквою Ґ.
6 завдання. Спочатку скласти речення усно. Потім записати його (без ком після слів). В першому реченні не забудьте тире.
7 і 8 завдання зрозумілі.
У 9 завданні зверніть увагу: буквосполучення дз позначає один твердий приголосний.

                                      4. Українська мова (читання)

Буквар с.91-92 Прочитати твори уважно. Порівняти вірші про рукавичку.
Післябукварик с.24-25 Дати повні відповіді на питання.
https://www.youtube.com/watch?v=maWraxx2SPs 
Для самостійного читання: Читаночка с.102-103.

Нагадую: кожен текст треба читати 3 рази. Можна читати разом з дорослим, вслух, пошепки або мовчки.

                                             5.Русский язык

Тема " Деление предложения на слова. Значение слова."
 Предложение состоит из слов. Слова в предложении пишутся отдельно.  Каждое слово имеет значение. Например, слова могут обозначать названия предметов, признаки предметов, действия, количество.


https://www.youtube.com/watch?v=QR5NAPW2tQA
 Написать строчку:

Ч   ч   чь   ча   ач   уч   ночь

 Написать диктант:    
 Настала ночь. Вот луна. Она кругла.


  Списывание : №7.







Комментариев нет:

Отправить комментарий