вторник, 17 марта 2020 г.

Дистанційне навчання. Вівторок.

1 урок. Я досліджую світ.

Тема "Екскурсія в весняну природу"
Повторення правил поведінки в природі
  • Не можна галасувати, щоб не злякати пташок, які висиджують пташенят.
  • Не наближатися до гнізд і не чіпати пташенят руками.
  • Не рвати великих оберемків квітів.
  • Не рвати квіти, занесені до Червоної книги України.
  • Не ламати гілок кущів та дерев.
  • Не руйнувати мурашників.
  • Не розпалювати вогнища.
  • Не ловити метеликів.
  • Не залишати сміття.

ІІ. Проведення екскурсії
1. Ознайомлення з ознаками весни
Відгадайте загадку.

Зелені шати одяга
І гордо по землі ступа.
Вона чарівна й запашна,
Це мила серцю всім...

— Що змінилося з настанням весни?
— Як легко дихати навесні! Вдихніть на повні груди свіже повітря. Чим пахне весна?
— А як можна охарактеризувати весняне повітря?
— Які найперші запахи приносить весна?
  
Відгадайте загадку:

Три брати ідуть по світу —
Від зими назустріч літу.
Перший пройде — тане лід,
Другий пройде — всюди квіт,
Третій пройде — укрива землю шовкова трава.

— Про яких трьох братів ідеться в загадці?


Хвилинка-цікавинка.
  • Назва першого місяця весни пов’язана з березою, збиранням її соку. Ще його називають січнем, соколиком. Раніше були поширені назви марець, березіль або березоль.
  • Квітень означає «пору цвітіння рослин». Іноді місяць називають цвітнем.
  • Травень — це місяць «буйного розквіту трав».
 
2. Ознайомлення з тваринним світом
— Послухайте звуки весняного парку. Що почули?
— Кому належать ці звуки?
— Яким був парк узимку?
— Що змінилося?

  Спостерігайте за комахами.
— На уроці природознавства ми ознайомилися з предметами, що допомагають спостерігати за природою. Пригадайте їх. (Лупа, бінокль, мкроскоп)
— А що ми можемо побачити у парку за допомогою лупи? Підійдіть з лупою до будь-якого дерева і уважно роздивіться. Яких комашок ви побачили?
— Де ще можна побачити комах? Поспостерігайте за комашками в траві.
— Які комахи за розміром? Чим вони харчуються?
— Кого називають санітарами лісу? У яких будинках мешкають мурашки? Спостереження за мурашником).

  Спостерігайте за птахами.
— Хто без сокири і без рук, а дім будує.
— Які саме птахи прилітають до нас з настанням весни?
— Що в першу чергу вони роблять, прилетівши до наших країв?

  Хвилинка-цікавинка.
  • Шпаки віддають своїх шпаченят до «школи» 1 вересня. Уроки тривають 5–6 днів, а тоді шпаченята розлітаються на «практику». Заняття починаються зранку. Батьки дітей навчають «вокалу». Після завершення «уроків» шпаки розлітаються на обід. Пообідавши, повертаються на заняття, що тривають до вечора. На сніданок шпак поїдає 50–60 комах.
  • Грак за рік знищує до 8 тисяч дротяників — черв’яків, які підточують коріння культурних рослин.
  • Солов’ї, як і люди, учаться співати. Лише на третій рік життя вони стають співаками. Ці птахи знищують мух, гусениць, жуків.

 Послухайте спів птахів.

 3. Спостереження за рослинним світом.  

— Чому вербу називають плакучою?
— Горобину — кучерявою?
— Тополю — стрункою?
— Дуб — могутнім?
— Чим відрізняються гілочки цих дерев?

  Знайдіть дерево за загадкою.


Стоять у полі сестриці,
Платтячка білі, шапочки зелені. (Берізка)
Не з’їсть ту ягідку людина,
Гірка й несмачна... (Горобина).
Батько тисячу синів має,
Кожному шапочку справляє. (Дуб)
Стовбур рівний, як колона,
А листочки, як корона.
Влітку листячко зелене,
А як осінь — то червлене. (Клен)
Рясно в липні зацвітає,
Дуже гарний запах має,
Цвітом від хвороб лікує,
Щедро медом нас частує. (Липа)
Товстий стовбур, пишні віти,
Наче свічки, білі квіти.
А плоди, як їжачки,
Носять з голок піджачки. (Каштани)

ІІІ. Закріплення побаченого навкруги
 
-Намалюйте те, що ви побачили на екскурсії.
https://www.youtube.com/watch?v=1QZcxN2jgh4

                    

 
                    2.    Англійська мова (минула п'ятниця і вівторок)
Підручник (Class Book)
с. 58
1. Розпізнавати і писати великі і маленькі літери Tt та Uu і співвідносити їх зі звуками. Прослухати нові слова. (towel - рушник, turtle - черепаха, umbrella - парасолька, up - вгору)
2. Прослухати і повторити.
Look at the turtle. It has got a towel. ( Подивись на черепаху. Вона має рушник.)
Look at the umbrella. It goes up, up, up. (Подивись на парасольку. Вона піднімається вгору.)
3. Написати відповідні літери у квадратики.
4. Знайти та обвести літери Tt та Uu.
( https://www.youtube.com/watch?v=ojw_fU0RzkM&t=7s - опрацювати з 8:00 по 9:55 )
Робочий зошит (Workbook)
с. 58
1. Прописати  великі і маленькі літери Tt та Uu.
2. Дописати літери, яких не вистачає (t, u).
3. Знайти та розмалювати великі і маленькі літери Tt та Uu.
Прописи
Прописати літери Tt та Uu.

Підручник (Class Book)
с. 59
1. Сприймати уривок англійського мовлення на слух. Слідкувати за розвитком подій.
1 малюнок
Billy: What are they? (Хто вони?)
Rosy: They`re buildersю. (Вони будівельники.)
Billy: Builders. Builders. (Будівельники. Будівельники.)
2 малюнок
Billy: Are they builders? (Вони будівельники?)
Rosy: No, they aren`t. They`re pupils. (Ні. Вони учні.)
Billy: Pupils. Pupils. ( Учні. Учні. )
3 малюнок
Billy: Are they pupils? (Вони учні?)
Rosy: Yes, they are. (Так.)
4 малюнок
Billy: Look. They`re pupils. Hello, pupils! Hello, pupils! ( Подивись. Вони учні. Добрий день, учні! Добрий день, учні!)
Rosy: No, Billy. Shh. They`re teachers! (Ні, Біллі. Тш. Вони вчителі!)
2. Прослухати ще раз.
3. Слухати і повторювати.
( https://www.youtube.com/watch?v=ojw_fU0RzkM&t=7s - опрацювати з 9:55 по 11:05)
Робочий зошит (Workbook)
с. 59
1. Написати правильні відповіді.
Yes, they are. (Так) No, they aren`t.(Ні)
Are they builders? (Вони будівники?)
Are they pupils? (Вони учні?)
Are they teachers? (Вони вчителі?)
Прописи
Прописати літеру Gg.
                                                       3. Математика с.56-57
 Повторення і розвиток логічного мислення.
 № 1. Виконуєм за зразком А і Б. Замінюємо слова "і, без, це" на знаки "+, -, =".

№2. Малюнкові рівняння. Виконуємо за алгоритмом. Обов'язково позначаємо частини і ціле.

№3.Рівняння з числами. Виконуємо за алгоритмом. Обов'язково позначаємо частини і ціле.
Робота з задачами
№ 6.  а) Усно пояснити, що знайдемо, коли виконаємо дії.
б) Досі ми робили короткий запис задачі у вигляді відрізка. Тепер вводимо новий вид короткого запису задачі. Фігурні дужки з питанням означають "скільки всього?", дужечка зі стрілочками означає "на скільки менше?" або "на скільки більше?".
 Складаючи такі короткі записи дитина вчиться виділяти головне в задачі.


№7. Розказати задачу за коротким записом. Розв'язання і відповідь записати в зошиті в клітинку. Не забуваємо від попередньої роботи відступити 4 клітинки. Між рядками пропускаємо 1 клітинку.
 ( В задачі а) питання: "На скільки блокнот дорожчий?", в задачі б) "Скільки квіток у Іри?"

Для самостійної роботи №4,5,8.

                                                         4. Читання 
Буквар с.57-59
https://www.youtube.com/watch?v=gpMirQMGWl8

Післябукварик  с.20-21
https://www.youtube.com/watch?v=bddMlg7O1Co


                                                       

















Комментариев нет:

Отправить комментарий