воскресенье, 6 сентября 2020 г.

Казка-підказка для дорослих і дітей

 Казка про Андрійка Розумійка і мудру маму

   

У мудрої мами був синочок Андрійко Розумійко. Він учився в 2-А класі. Андрійко був дуже розумним хлопчиком, уважно слухав на уроках вчительку і старанно виконував завдання.
   Першого вересня після уроків вони з мамою повертались додому парком.
   - Як пройшов день? - поцікавилась мама.
   Вчителька Олена Петрівна придумала для нас "правило щасливої долоньки". Зараз я розкажу тобі, що цікавого відбулося у класі.
   Андрійко почав загинати пальчики на долоньці.
   - Вчителька привітала нас із початком навчального року, ми всі отримали нові підручники і подарунки, я зустрівся з друзями, в другому класі у нас тепер буде інформатика, а з англійської мови у нас нова вчителька. Пальчики на долоньці уже закінчились, але у мене є ще новини: до нас у клас завітав інопланетянин, а ще ми всі разом фотографувались...
   - Мамусю, а якщо я маю так багато новин, значить у мене обидві долоньки щасливі?
   - Звичайно, мій котику, - усміхнулась мама.
   Вдома вона запитала синочка:
   - З чого почнемо приготування до завтрашнього дня?
   - Треба підписати та обгорнути підручники та зошити. А ще написати розклад у щоденник.
   Мудра мама ввімкнула комп'ютер і на класному сайті знайшла розклад уроків, заповнила щоденник і допомогла Андрійкові обгорнути підручники.

(Далі буде)






2 комментария: