воскресенье, 20 сентября 2020 г.

Казка (4 частина)

 Як Андрійко Розумійко виконував завдання з математики

   Прийшов Андрійко зі школи, вимив руки, пообідав і сів за уроки.
   Читання і ЯДС він зробив швидко. Дістав підручник з математики.
   - Так, що у нас у щоденнику?
   Хлопчик відкрив щоденник: с.22-23, № 3.
   - Це означає, що на сторінках 22-23 потрібно виконати всі завдання, які залишились після класної роботи, а номер 3 записати в робочому зошиті.
   Андрфйуо приступив  до виконання.
   - Спочатку пригадай, що учили на уроці, які правила, - підказала мама.
   - Олена Петрівна пояснювала, що при додаванні двоцифрових чисел треба додавати десятки до десятків, одиниці до одиниць.Записувати у стовпчик треба десятки під десятками, одиниці під одиницями. Так само і при відніманні.
   - Тепер, коли ти повторив правило, можеш виконувати завдання, - посміхнулась мама.
   Андрійко розгорнув зошит, відступив від класної роботи 4 клітинки, на наступному рядку записав:" 16 вересня", через клітинку нижче - "Домашня робота", ще через клітинку - "№3".
 
                   16 вересня
           Домашня робота
                       №3
   - Мамо, я боюся зробити помилку.
   - Можеш спочатку виконати завдання на чернетці. Я перевірю, а ти потім перепишеш у зошит.
   - А якщо я буду впевнений, я зможу зразу писати в зошиті?
   - Через деякий час - звичайно!
   Виконавши роботу, Андрійко підійшов до мами.
   - Мамусю, а чому в класній роботі вчителька підкреслила мені двійки і після роботи написала ще дві двійки? Я що - погані оцінки отримав?
   - Заспокойся, синку. Оцінок вам ще не ставлять.А підкреслила Олена Петрівна те, на що треба звернути увагу. Бачиш, у тебе двієчки неправильно написані? А тепер роздивись, як вчителька написала. Це - зразок. Розберись, де треба починати цифру, куди вести паличку. Тепер пропиши рядок, який почала Олена Петрівна.
   - Я згадав, - зрадів Андрійко. - Тепер я буду писати цифри правильно.
 

Комментариев нет:

Отправить комментарий