воскресенье, 27 сентября 2020 г.

Предмети дистанційно ( 4 тиждень)

 Образотворче мистецтво ( музика)

Підручник с. 18-19.
Надійшла осінь. На уроках читання ми з найомилися з віршами дитячих письменників про цю пору року. Художники малюють осінь на картинах. І, звичайно, композитори пишуть музику осені.
   Послухайте "Осінню пісню" Петра Чайковського. https://www.youtube.com/watch?v=f8LXdSr0qV0
    Дайте відповіді на питання в підручнику на с.18.  
  А тепер пригадуємо нотну грамоту.      Проспівайте ноти: до, ре, мі, фа, соль, ля, сі.
   Вивчаємо ноту фа. Вона пишеться між першою і другою лінієчкою нотного стану.
 Дивимося уважно: https://www.youtube.com/watch?v=k7ZtOXHU_IY
    Сьогодні пи познайомимося з ритмом у музиці. Ритм -це чергування довгих і коротких звуків. Спробуй проспівати будь-яку ноту довго. А тепер цю ж ноту, але коротко.
Музичний ритм будь-якої пісні можна проплескати в долоньки, або простукати.
   Щоб записати музику, використовують ноти різної тривалості.
   Роздивись уважно ноти на с.18. Світлим кружечком позначається найдовша нота. Вона називається ціла. І звучить, доки ви рахуєте: раз і, два і, три і, чотири і.
   Світлим кружечком з паличкою справа позначається половинна нота. Вона звучить, поки ми рахуємо: раз і, два і.
   Четвертна нота позначається темним кружечком з паличкою справа. Вона звучить, поки ми рахуємо: раз і.
   Найкоротша нота - це восьма. Позначається темним кружечком з прапорцем.
   А тепер подивіться на ноти на с. 19. Знайдіть серед них половинні ноти, четвертні та восьмі ноти.
   А тепер знайомимося з піснею Наталі Май "Кап-кап". Дощик теж вивчає з нами ритм.
   Спочатку прочитайте слова пісні кілька разів, прослухай пісню, а потім починай співати.
   Проплескай ритм пісні.
   Завдання на наступний понеділок (не на завтра): на нотному стані запиши скрипковий ключ,потім цілу ноту фа, половинну ноту фа, четвертну ноту фа і восьму ноту фа.

Дизайн і технології

   Гуляючи в парку, назбирай різнокольорових листочків одного розміру (липових або березових) і виконай аплікацію сови. Перед цим уважно прочитайте інструкцію на с.8 в альбомі. Наклейте листочки на с.9, потім виріжте голову сови на с.11 і наклейте на аплікацію.
   Роботу принесіть до школи у цей вівторок.

Комментариев нет:

Отправить комментарий