пятница, 11 сентября 2020 г.

Казка (ІІІ частина)

 Як Андрійко Розумійко виконував домашнє завдання з читання

  

Тепер другокласники працювали дуже серйозно. Андрійко відповідально ставився до виконання домашнього завдання.
   -  Мамочко, з чого мені почати виконання завдання?
   -  Я б порадила тобі починати з найлегших предметів. Тобі приємніше буде бачити, що за короткий час ти вже виконав завдання з 2-3 предметів.
   - Тоді я почну з читання. Олена Петрівна говорить, що текст треба читати три рази, тоді все буде зрозуміло.
   Мама пішла на кухню готувати обід, а Андрійко старанно прочитав оповідання три рази. Кілька разів він підходив до мами і запитував значення незрозумілих слів. А пізніше мама показала йому тлумачний словник, у якому можна було знайти пояснення незнайомих слів.
   Борщ булькотів собі на плиті, а мама повернулася в дитячу кімнату.
   - Розкажи мені, Андрійку, про що ти прочитав?
   Син почав захопливо переказувати прочитане.
   Потім мама попросила Андрійка прочитати питання після тексту і відповісти на них. А завдання в зошиті хлопчик зміг зробити самостійно. Мама тільки підказала, як правильно писати деякі слова.
   Андрійко був радий: за 15 хвилин він упорався з читанням.
   - Мамо, а завдання з "Я досліджую світ" теж можна так виконувати?
   - Звичайно, синку. Прочитай матеріал, перекажи його, дай відповіді на питання, а потім заповни зошит.

Комментариев нет:

Отправить комментарий