воскресенье, 6 сентября 2020 г.

Предмети дистанційно

 Мистецтво (музика)    

В підручнику "Мистецтво" с. 6-7.

     Сьогодні ми знайомимось з інструментальною музикою. Це музика, яку виконують музичні інструменти. Послухайте "Мелодію" композитора М.Скорика. https://www.youtube.com/watch?v=-VoDMXEysr8&list=RD-VoDMXEysr8&start_radio=1&t=85

     Голоси яких інструментів ви почули? Виконайте завдання до слухання на с.6.

     - Щоб записати музику на папері потрібні нотний стан і музичні знаки - ноти.

     Нотний стан - це 5 лінійок. Як дверцята відкриваються ключем, так нотний стан відкривається музичним ключем. Він називається скрипковий ключ. Починається він писатися на другій лінійці нотного стану. Повчись писати цей ключ.

     Роздивіться нотний стан у підручнику. Прочитайте назви нот. Роздивіться, де пишеться кожна нота.

     Нота до пишеться на додатковій лінійці, нота ре - під першою лінійкою нотного стану, мі - на першій лінійці, фа - між першою і другою, нота соль - на другій лінійці, ля - між другою і третьою, сі - на третій лінійці. 

   Вклейте в зошит з музики аркуш з нотним станом. Запишіть на першому стані скрипковий ключ і ці сім нот. (Назви нот писати не треба). Показуючи пальчиком кожну ноту, називайте їх. 

     А тепер час проспівати ноти. Познайомимось спочатку з ноткою до. https://www.youtube.com/watch?v=DEDcITfdDGk

      А тепер співаємо всі ноти. https://www.youtube.com/watch?v=S81ZE8e7y9w

     Подивіться на с.7 у підручнику. Пісня А.Олейникової "Здрастуй, рідна школо" теж записана нотами. Роздивіться: тут  є і п'ять лінійок нотного стану, і скрипковий ключ, і ,звичайно, ноти. За цими нотами музикант може зіграти пісню і на фортепіано, і на скрипці, і на іншому інструменті.

     Перш, ніж співати пісню, прочитай її слова. Перший куплет і приспів записаний прямо під нотами. Другий - нижче. Слово "Приспів" у кінці означає, що треба повторити слова приспіву, який ви бачили під нотним станом. Вивчіть слова пісні і починайте співати з музикою. https://www.youtube.com/watch?v=CnCFV_eOksw

     Спочатку послухайте, а потім 2-3 рази проспівайте разом з відео.

     Обов'язково виконуйте усі завдання. Можливо, наступний урок у нас буде у класі. 😀

 Мистецтво (образотворче мистецтво)

 В підручнику с.8-9.

Існують різні види мистецтва. Сьогодні поговоримо про графіку.

  

     Графіка — різновид мистецтва, назва якого походить від грецького слова, що в перекладі означає «пишу, дряпаю, малюю». Графіку можна вважати основою всіх образотворчих мистецтв. Адже основним засобом створення художнього образу у графіці виступає найпростіший для людини спосіб відтворення побаченого — лінія, штрих, які творять контур предмету або фігури. (Вікіпедія)

    Першими зразками графіки можна вважати наскельні малюнки прадавніх людей.

     Графічні малюнки виконуються за допомогою ліній різної товщини і кривизни. Найчастіше це чорно-бі

лий малюнок. Але виконати його можна так, що кожна лінія оживає. 

    У графіці використовують олівці, фломастери, звичайні і воскові крейдочки, вуглину, гелеві ручки. 

     Роздивись уважно малюнки на с.9 і спробуй створити свій, виконуючи написані інструкції.

     Успіхів, сподіваюсь побачити твій малюнок у п'ятницю. (Батькам не дозволяй творити замість тебе).      

     Дизайн і технології

  Пригадуємо правила безпечного користування інструментами (на обкладинці)

    Виконуємо завдання за інструкцією в альбомі на с. 1. Учимося складати колаж. На аркуш кольорового паперу наклей частини, вирізані зі с.3. Допиши чи домалюй інформацію про себе.

     Роботу принеси до класу у вівторок. Пам'ятай, що робота повинна бути твоєю, а не твоїх рідних. Адже ти - творець! 😀

 

Комментариев нет:

Отправить комментарий