воскресенье, 1 мая 2022 г.

Завдання на 2.05.22

 ЯДС

 -Продовжуємо говорити про користь їжі для людського організму.

Їжа повинна приносити користь, тому ваше щоденне меню має бути збалансованим. Їжа має містити достатню кількість жирів, білків , вуглеводів та вітамінів.Якщо якогось із цих елементів не вистачає, людина починає хворіти.

https://www.youtube.com/watch?v=S2A-_VC4WWU

Д.з.с. 81-86 

 

 

Математика

Знайомимось із задачами на спільну роботу. Для цього згадуємо формулу роботи:

А  = v * t

 Робота дорівнює добутку продуктивності праці і часу.

В наступних задачах мова йтиметься про спільну продуктивність кількох виконавців.

Тому в таких задачах необхідно спочату знайти спільну продуктивність виконавців за одну годину (дією додавання), а потім шукати час (дією ділення).

Уважно прочитайте пояснення до задачі 2 на с.110-111, а потім виконайте задачу 3 в зошиті.

Якщо виникнуть труднощі, можеш подивитися відео.

https://www.youtube.com/watch?v=QVyckh7NsIA 

Д.з. № 4 на с.110.

Українська мова

 https://drive.google.com/file/d/1gWtI0mk6SG7dLsL_jE_5V4mMc7jVc8-K/view?usp=drivesdk

 - Доброго дня, дорогі друзі!
Сьогодні ми продовжимо повторювати вивчене про звуки і букви і
більш докладно поговоримо про приголосні звуки.
Пригадайте:
- На які дві групи поділяються мовні звуки?
- Якими можуть бути голосні звуки?
- На які групи можна поділити приголосні звуки?
Перевір себе за схемою.

В українській мові 32 приголосні звуки, які позначаються на письмі 22
буквами.
Приголосні звуки бувають дзвінкі та глухі. Дзвінкі утворюються за
допомогою голосу та шуму. А глухі утворюються тільки за допомогою шуму.
Приклади долоньку до своєї шийки. Вимов приголосний звук. Якщо
почуєш вібрацію під долонькою, це – дзвінкий приголосний, якщо ні – це
глухий звук.
Приголосні звуки також можуть вимовлятися твердо і м’яко. На письмі
м’якість приголосних позначається буквами я, ю, є, і та знаком м’якшення.

Подивись відео, в якому мудра Мова і її веселий друг Суржик
розкажуть тобі про приголосні звуки.https://www.youtube.com/watch?v=_djf2f5liwk

Прийшов час підсумувати вивчене на уроці. Пригадай:
- Про які звуки йшлося?

- За допомогою чого вони утворюються?
- На які групи можна поділити приголосні звуки?

Домашнє завдання.
1. Придумай два слова з м’якими приголосними і запиши їх в робочий
зошит. Склади звукові моделі цих слів.
2. Виконай завдання за посиланням: 

 https://learningapps.org/1357189

 Читання

Продовжуємо знайомитись з твором Є.Гуменко "Наша країна - Україна".

- Знайдіть територію нашої країни на карті. Назвіть її гори, моря, найбільші річки.

- Як ви думаєте, яка найбільша цінність нашої України?

Перегляньте відео, починаючи із третьої хвилини. https://www.youtube.com/watch?v=XMx_EwozNBA

Прочитайте твір на с.143-145 самостійно.

 

 

 

Комментариев нет:

Отправить комментарий