среда, 13 апреля 2022 г.

Завдання на 14.04.22

 Математика

- Пригадуємо вивчене про множення і ділення.

- На с. 72-73 роздивіться, як діти пояснювали знаходження добутку і частки. Оберіть найзручніший для себе спосіб. 

- Пригадайте властивості ділення та множення (с.73). Все це ми вже учили.

- Виконайте задачу 5 за підказками алгебраїчним методом. Зверніть увагу, що ми беремо в задачі за х.

- Пригадайте правило ділення з остачею: остача повинна завжди бути меншою, ніж дільник. 

https://youtu.be/Vgo7AtdVEXY

На с.74-75 виконайте завдання на ділення з остачею усно. Обов'язково коментуйте вголос.

Наприклад: 29:4. "Найбільше число з 29, яке ділиться на 4 , це 28.  28:4 = 7. А 29-28 =1. Це остача. Отже 29:4=7(ост.1).

Д.з. с.75, номер 6. Коротку умову запишіть схемою.


Українська мова 

- Пригадайте, що таке дієслово, що воно означає?

- Як ви думаєте, з якою частиною мови воно буде пов'язане у реченні?

https://youtu.be/C9fLinY_i_A

Виконайте усно вправу 2 на с. 143.

Дослідіть роль дієслів у реченнях у впр.4 (усно).

Д.з. С.143, впр.3 

https://pidruchnyk.com.ua/1524-ukrmova-ta-chytannya-vashulenko-3klas-nush.html


Російська мова 

Выполните задания на с. 119-121 устно. Особенное внимание обратите на правила в упр.

341 и 344. Выполните упражнение 343 письменно.

- А теперь перечислите все правила переноса .

Д.з. с 122-124 (устно).

Читання 

- Сьогодні ми дізнаємося про творчість української поетеси Ліни Костенко.

https://youtu.be/zDFos8Sblw8 

- Давайте познайомимося з віршами Ліни Костенко. https://youtu.be/CDqU5l6prDo

Д.з. с.107-108

Мистецтво

https://youtu.be/kENiGqBhgh0




Комментариев нет:

Отправить комментарий