1.Я досліджую світ
Тема.Навіщо харчуватися правильно?
- Наш організм — це складний механізм, від злагодженої роботи якого залежить загальне самопочуття та настрій. Щоб повноцінно працювати, йому необхідний заряд енергії, джерелом якої є їжа. Саме вона підтримує всі важливі процеси життєдіяльності, дає змогу нашим клітинам і тканинам оновлюватися. І чим здоровіше харчування забезпечуємо, тим швидше оновлюється організм і тим довше він залишається молодим.
- Щоб бути здоровим, мати енергію для навчпння і відпочинку необхідно добре харчуватися. Дехто вважає,що це означає їсти що заманеться і коли заманеться. Але це не так.
- Подивіться на цих героїв. Хто з них має надмірну вагу?
- Як ви вважаєте, чому?
- У давні часи люди довго полювали на здобич, готували її, а потім їли. Тепер у магазинах є безліч готових продуктів, на кожному кроці продають гамбургери, хотдоги, смажену картоплю, іншу так звану "швидку їжу".
- Як ви вважаєте, чи корисна така їжа для організму?
Небезпека!
1. У "швидкій їжі" мало вітамінів (картопля фрі). Якщо ми вживатимемо мало вітамінів, то станемо кволими й захворіємо.
2. У "швидкій їжі" забагато цукру, солі, жиру (кока кола, хотдоги, гамбургери). Від них псуються зуби, може виникнути ожиріння.
3. У "швидку їжу" додають підсилювачі смаку, барвники, консерванти (чіпси, сухарики, кольорові льодяники, напої). Це дуже шкідливо для дитячого організму.
Пограйте в ігри . 1.Називайте корисні продукти, загинаючи пальчики. Якщо ви змогли назвати їх 10, ви вмієте правильно харчуватись.
2. Запишіть на аркуші шкідливі продукти, які ви найчастіше вживаєте. Зібгайте цей аркуш і викиніть його у сміття - нехай разом з ним зникне і шкідлива звичка.
Електронний підручник (2 частина) с.46-48 https://pidruchnyk.com.ua/1221-ya-doslidzhuyu-svit-1-klas-gilberg.html
https://www.youtube.com/watch?v=SxrucMs12KY
https://www.youtube.com/watch?v=pnaduq8Z8JE
2. Математика
Починаємо роботу з 4 частиною математики.
Тема. Лічба десятками.
- Ми вже знаємо, як рахувати коробками. Переходимо до математичких термінів.
1 десяток - це 10 одиниць.
- Що в житті ми рахуємо десятками?
№1. Порахуйте десятками.
№2. Усно. Відповідь записуємо тут коротко.
№2 (г) письмово.
- Прочитайте задачу 2 рази.
- Скільки всього купили кульок?
- Якого кольору вони були?
- Скільки купили зелених? червоних? жовтих?
- Що треба узнати в задачі?
- А що це в задачі?
- Як знайти невідому частинку?
Позначте дані на схемі, запишіть розв'язання задачі зазразком №1.
Перш, ніж писати відповідь, прочитайте питання.
№3, 4, 5 - самостійно.
№6 з поясненням .
№7 зафарбувати. Точки домалювати так, щоб вийшли десятки.
Зверніть увагу, якщо послідовно додати числа 1, 2, 3, 4, то в сумі отримаємо 10.
Це видно на крапочках.
https://www.youtube.com/watch?v=MUB7LqGylQg
3. Українська мова ( читання)
Післябукварик с.50-52.
Запам'ятай. 1. Якщо буква Я стоїть після приголосного звуку, вона позначає один звук [а].
2. Якщо буква Я стоїть на початку слова, або після голосного, вона позначає два звуки [йа].
https://www.youtube.com/watch?v=dtYNZm7Jsd8
4. Українська мова (письмо)
В зошиті прописати рядочок Яя.
Диктант
Лисиця живе у лісі. Ця тварина дуже хитра. Вона поїдає мишей і зайців.
№5. Спочатку прочитайте все, а потім вписуйте букви.
№ 6. В таблиці треба обвести не менше 6 слів.
Слова записувати, починаючи з абзацу, з великої букви, через кому, в кінці - крапка. Записувати у вказаному порядку.
5. Російська мова
1.Каллиграфическая минутка (на одной строке).
Дя ня ля ря ряк як
2.Диктант (тире продиктовать).
Дядя Коля - моряк. Он поднял якорь.
3. Развитие устной речи .
Электронный учебник с.118-119 https://pidruchnyk.com.ua/1201-russkiy-yazyk-1-klass-samonova.html
5. Стихотворение Б.Заходера "Буква Я". https://www.youtube.com/watch?v=3TUPaB_YXxM
Тема.Навіщо харчуватися правильно?
- Наш організм — це складний механізм, від злагодженої роботи якого залежить загальне самопочуття та настрій. Щоб повноцінно працювати, йому необхідний заряд енергії, джерелом якої є їжа. Саме вона підтримує всі важливі процеси життєдіяльності, дає змогу нашим клітинам і тканинам оновлюватися. І чим здоровіше харчування забезпечуємо, тим швидше оновлюється організм і тим довше він залишається молодим.
- Щоб бути здоровим, мати енергію для навчпння і відпочинку необхідно добре харчуватися. Дехто вважає,що це означає їсти що заманеться і коли заманеться. Але це не так.
- Подивіться на цих героїв. Хто з них має надмірну вагу?
- Як ви вважаєте, чому?
- У давні часи люди довго полювали на здобич, готували її, а потім їли. Тепер у магазинах є безліч готових продуктів, на кожному кроці продають гамбургери, хотдоги, смажену картоплю, іншу так звану "швидку їжу".
- Як ви вважаєте, чи корисна така їжа для організму?
Небезпека!
1. У "швидкій їжі" мало вітамінів (картопля фрі). Якщо ми вживатимемо мало вітамінів, то станемо кволими й захворіємо.
2. У "швидкій їжі" забагато цукру, солі, жиру (кока кола, хотдоги, гамбургери). Від них псуються зуби, може виникнути ожиріння.
3. У "швидку їжу" додають підсилювачі смаку, барвники, консерванти (чіпси, сухарики, кольорові льодяники, напої). Це дуже шкідливо для дитячого організму.
Пограйте в ігри . 1.Називайте корисні продукти, загинаючи пальчики. Якщо ви змогли назвати їх 10, ви вмієте правильно харчуватись.
2. Запишіть на аркуші шкідливі продукти, які ви найчастіше вживаєте. Зібгайте цей аркуш і викиніть його у сміття - нехай разом з ним зникне і шкідлива звичка.
Електронний підручник (2 частина) с.46-48 https://pidruchnyk.com.ua/1221-ya-doslidzhuyu-svit-1-klas-gilberg.html
https://www.youtube.com/watch?v=SxrucMs12KY
https://www.youtube.com/watch?v=pnaduq8Z8JE
2. Математика
Починаємо роботу з 4 частиною математики.
Тема. Лічба десятками.
- Ми вже знаємо, як рахувати коробками. Переходимо до математичких термінів.
1 десяток - це 10 одиниць.
- Що в житті ми рахуємо десятками?
№1. Порахуйте десятками.
№2. Усно. Відповідь записуємо тут коротко.
№2 (г) письмово.
- Прочитайте задачу 2 рази.
- Скільки всього купили кульок?
- Якого кольору вони були?
- Скільки купили зелених? червоних? жовтих?
- Що треба узнати в задачі?
- А що це в задачі?
- Як знайти невідому частинку?
Позначте дані на схемі, запишіть розв'язання задачі зазразком №1.
Перш, ніж писати відповідь, прочитайте питання.
№3, 4, 5 - самостійно.
№6 з поясненням .
№7 зафарбувати. Точки домалювати так, щоб вийшли десятки.
Зверніть увагу, якщо послідовно додати числа 1, 2, 3, 4, то в сумі отримаємо 10.
Це видно на крапочках.
https://www.youtube.com/watch?v=MUB7LqGylQg
3. Українська мова ( читання)
Післябукварик с.50-52.
Запам'ятай. 1. Якщо буква Я стоїть після приголосного звуку, вона позначає один звук [а].
2. Якщо буква Я стоїть на початку слова, або після голосного, вона позначає два звуки [йа].
https://www.youtube.com/watch?v=dtYNZm7Jsd8
4. Українська мова (письмо)
В зошиті прописати рядочок Яя.
Диктант
Лисиця живе у лісі. Ця тварина дуже хитра. Вона поїдає мишей і зайців.
№5. Спочатку прочитайте все, а потім вписуйте букви.
№ 6. В таблиці треба обвести не менше 6 слів.
Слова записувати, починаючи з абзацу, з великої букви, через кому, в кінці - крапка. Записувати у вказаному порядку.
5. Російська мова
1.Каллиграфическая минутка (на одной строке).
Дя ня ля ря ряк як
2.Диктант (тире продиктовать).
Дядя Коля - моряк. Он поднял якорь.
3. Развитие устной речи .
Электронный учебник с.118-119 https://pidruchnyk.com.ua/1201-russkiy-yazyk-1-klass-samonova.html
5. Стихотворение Б.Заходера "Буква Я". https://www.youtube.com/watch?v=3TUPaB_YXxM
Комментариев нет:
Отправить комментарий