1.Я дослід жую світ.
Тема тижня "Світ тварин"
- Пригадайте, що вам відомо про тварин, Спробуйте відповісти на питання.
Так головна ознака ссавців (або звірів) те, що вони вигодовують своїх малят молоком. (Ведмідь, єнот, лев, собака, заєць, дельфін, кит....)
У птахів неодмінно повинні бути пір'я і дзьоб. ( Ластівка, горобець, пінгвін, страус...)
У риб неодмінно мають бути зябра, майже у всіх тіло вкрите лускою (щука, короп, лящ, камбала, акула...)
Комахи мають 6 лапок, їхнє тіло поділено на три частини: голова, груди і черевце ( муха, бджола, комар, сонечко, метелик...)
З іншими видами тварин ви познайомитесь у старших класах, а поки що запам'ятайте основні ознаки тварин цих груп.
Тварини здавна давали людям їжу, одяг, ліки. Мясо, рибу, молоко, яйця люди отримують від домашніх тварин, яких спеціально приручили здавна і тепер розводять у господарствах. Борсучий жир, зміїну отруту, продукти бджільництва використовують у медицині. З хутра та шкіри тварин виготовляють одяг і взуття.
Деяких тварин використовують як тяглову силу. Це коні, воли, верблюди, віслюки. На півночі - це їздові собаки, олені. А в південних країнах - слони, які допомагають людям переносити вантажі.
Самостійна робота в зошиті. Запиши чотири стовпчики з назвами видів тварин: ссавці, птахи, риби, комахи. У кожний стовпчик запиши назви тварин (без допомоги батьків). Скільки в тебе вийшло?
Електронний підручник (2 частина) с. 17-23 https://pidruchnyk.com.ua/1221-ya-doslidzhuyu-svit-1-klas-gilberg.html
https://www.youtube.com/watch?v=xnd7plFco9c
https://www.youtube.com/watch?v=7frWFTiB330
2. Математика
Повторення вивченого про двоцифрові числа.
- Пригадайте, що означає кожна цифра у записі двоцифрового числа?
№1. Читаємо кожне завдання і усно даємо відповіді.
№ 2. Спочатку визначаємо закономірність розміщення чисел у рядках, потім у стовпчиках. Після цього заповнюємо клітинки.
№3. Позначаємо кількість десятків і одиниць у вигляді трикутників і крапок.
№ 4. Згадуємо правило про дециметр. Спираючись на знання про десятки і одиниці, працюємо з дециметрами і сантиметрами.
№ 5. Самостійно. Спочатку підкреслюємо частини і ціле.
№ 6. Читаємо задачу 2 рази.
- Скільки було всього листочків? Що це в задачі? (ціле)
- Скільки листочків пожовкло? Що це в задачі?
- Скільки опало? Що це в задачі?
- Що треба дізнатися в задачі?
Заповніть схему в підручнику.
- Що будемо шукати? Що це в задачі? А як знайти невідому частинку?
Розв'язання записуємо в зошиті одним виразом.
№7. Самостійно. Відповіді дописуємо біля прикладів.
№8. Зверніть увагу: числа ідуть через один.
https://www.youtube.com/watch?v=o26MCbbgYrU
https://www.youtube.com/watch?v=gnkOjh5rhow
3. Українська мова (читання)
Є в українській мові слова, які називають ознаку предмета: його колір, смак, величину тощо. До таких слів можна поставити питання: який? яка? яке? які?
Напраклад: великий, добрий, гірка, зелене, сміливі.
Післябукварик с. 78-79. №1-2.
Читаємо 2 рази, переказуємо, відповідаємо на питання.
https://www.youtube.com/watch?v=gRAEgrxzz6E
4. Українська мова ( письмо ).
Післябукварик с. 80-81
№3. Зверніть увагу: дописувати треба назви кольорів.
№4. Виконуємо за зразком.
№5. Відповіді на питання повинні бути повними реченнями, з яких складеться текст.
Записуємо з абзацу, речення пишемо підряд, по закінченню читаємо текст. В кожному реченні мають бути слова, які відповідають на питання який? яка?
№ 6. ЗВерніть увагу при складанні речень, що лелека чоловічого роду.
https://www.youtube.com/watch?v=d5ijAEHowy0
5. Фізкультура
https://www.youtube.com/watch?v=C84BaGhn3Q4
Тема тижня "Світ тварин"
- Пригадайте, що вам відомо про тварин, Спробуйте відповісти на питання.
- Як ви гадаєте, чи всі тварини однакові?
- Чому деякі тварини дуже схожі? Що їх об’єднує?
- Який характер мають тварини?
- Де можуть жити тварини?
- Чим харчуються тварини?
- Чи є у вас удома тварини? Які?
- Яких тварин ми називаємо екзотичними?
- Як ви гадаєте, риби – це теж тварини? А комахи?
- Яких тварин ви знаєте / бачили?
Так головна ознака ссавців (або звірів) те, що вони вигодовують своїх малят молоком. (Ведмідь, єнот, лев, собака, заєць, дельфін, кит....)
У птахів неодмінно повинні бути пір'я і дзьоб. ( Ластівка, горобець, пінгвін, страус...)
У риб неодмінно мають бути зябра, майже у всіх тіло вкрите лускою (щука, короп, лящ, камбала, акула...)
Комахи мають 6 лапок, їхнє тіло поділено на три частини: голова, груди і черевце ( муха, бджола, комар, сонечко, метелик...)
З іншими видами тварин ви познайомитесь у старших класах, а поки що запам'ятайте основні ознаки тварин цих груп.
Тварини здавна давали людям їжу, одяг, ліки. Мясо, рибу, молоко, яйця люди отримують від домашніх тварин, яких спеціально приручили здавна і тепер розводять у господарствах. Борсучий жир, зміїну отруту, продукти бджільництва використовують у медицині. З хутра та шкіри тварин виготовляють одяг і взуття.
Деяких тварин використовують як тяглову силу. Це коні, воли, верблюди, віслюки. На півночі - це їздові собаки, олені. А в південних країнах - слони, які допомагають людям переносити вантажі.
Самостійна робота в зошиті. Запиши чотири стовпчики з назвами видів тварин: ссавці, птахи, риби, комахи. У кожний стовпчик запиши назви тварин (без допомоги батьків). Скільки в тебе вийшло?
Електронний підручник (2 частина) с. 17-23 https://pidruchnyk.com.ua/1221-ya-doslidzhuyu-svit-1-klas-gilberg.html
https://www.youtube.com/watch?v=xnd7plFco9c
https://www.youtube.com/watch?v=7frWFTiB330
2. Математика
Повторення вивченого про двоцифрові числа.
- Пригадайте, що означає кожна цифра у записі двоцифрового числа?
№1. Читаємо кожне завдання і усно даємо відповіді.
№ 2. Спочатку визначаємо закономірність розміщення чисел у рядках, потім у стовпчиках. Після цього заповнюємо клітинки.
№3. Позначаємо кількість десятків і одиниць у вигляді трикутників і крапок.
№ 4. Згадуємо правило про дециметр. Спираючись на знання про десятки і одиниці, працюємо з дециметрами і сантиметрами.
№ 5. Самостійно. Спочатку підкреслюємо частини і ціле.
№ 6. Читаємо задачу 2 рази.
- Скільки було всього листочків? Що це в задачі? (ціле)
- Скільки листочків пожовкло? Що це в задачі?
- Скільки опало? Що це в задачі?
- Що треба дізнатися в задачі?
Заповніть схему в підручнику.
- Що будемо шукати? Що це в задачі? А як знайти невідому частинку?
Розв'язання записуємо в зошиті одним виразом.
№7. Самостійно. Відповіді дописуємо біля прикладів.
№8. Зверніть увагу: числа ідуть через один.
https://www.youtube.com/watch?v=o26MCbbgYrU
https://www.youtube.com/watch?v=gnkOjh5rhow
3. Українська мова (читання)
Є в українській мові слова, які називають ознаку предмета: його колір, смак, величину тощо. До таких слів можна поставити питання: який? яка? яке? які?
Напраклад: великий, добрий, гірка, зелене, сміливі.
Післябукварик с. 78-79. №1-2.
Читаємо 2 рази, переказуємо, відповідаємо на питання.
https://www.youtube.com/watch?v=gRAEgrxzz6E
4. Українська мова ( письмо ).
Післябукварик с. 80-81
№3. Зверніть увагу: дописувати треба назви кольорів.
№4. Виконуємо за зразком.
№5. Відповіді на питання повинні бути повними реченнями, з яких складеться текст.
Записуємо з абзацу, речення пишемо підряд, по закінченню читаємо текст. В кожному реченні мають бути слова, які відповідають на питання який? яка?
№ 6. ЗВерніть увагу при складанні речень, що лелека чоловічого роду.
https://www.youtube.com/watch?v=d5ijAEHowy0
5. Фізкультура
https://www.youtube.com/watch?v=C84BaGhn3Q4
Комментариев нет:
Отправить комментарий