1.Фізкультура
https://www.youtube.com/watch?v=0meG5Pn_iOI
2.Математика
Продовжуємо вивчати склад числа 10. № 1.
№2. Ділимо фігури на групи: за формою, за розміром чи за кольором.Хто забув, можна звернутися до перших сторінок в першій частині математики.
№3. Теж склад числа 10.
№4. Усно складаємо задачі за малюнком. Наприклад а).У лісі росли 4 білих гриба і 6 лисичок. Скільки всього грибів?
Головне: розуміти, що означає кожне число, і пам'ятати, що в задачі мають бути
умова і питання.
№5. Повторення на склад чисел.
Задача 6. - Прочитайте задачу двічі.
- Скільки у Карлсона було марок?
- Що на них було зображено?
- Скільки було марок з квітами?
- А з тваринами?
- Що треба узнати в задачі?
- Що це в задачі?
- А як знайти невідому частинку?
Записуємо розв'язання задачі.
Перш, ніж писати відповідь, прочитайте питання.
№7. За числовим відрізком скласти рівняння. Визначити, чим є Х і як знайти його значення. записати відповідь. Наприклад а).
Записуємо: 3+Х=10
Х - це частинка, а щоб знайти частинку......
Значить треба від 10 відняти 3. Буде 7.
Записуємо: Х=7.
І так проговорюємо за кожним прикладом.
№8 Логічні задачі. В прямокутниках малюємо кружечки. Після цього обов'язково перевіряємо, чи відповідає малюнок умові.
Без перевірки завдання не має сенсу.
https://www.youtube.com/watch?v=z1gul74YRZo
Сьогодні урок повторення. Працюємо в зошитах в сіточку.
1. Каліграфічна хвилинка. Прописуємо по одному рядочку.
Й й Йй йо Й й Йй йо
Ї ї Її Ї ї Її
Щ щ Щщ що Щ щ Щщ що
2. Пригадайте , які звуки позначають букви й, ї, щ?
Складіть звукові схеми слів: ущипнув, знайомий, поїзд. (На наступному рядочку, олівцем, через кому)
3. Диктант.
Продзвенів дзвінок. Закінчилися уроки. Діти поспішають додому.
4. Списування.
Влітку Степан жив у бабусі в селі. Там є річка Дністер. Вранці хлопчик ходив ловити рибу. Бабуся працювала на фермі. Вона доїла корів. Степан допомагав годувати телят.
Писати треба акуратно, красиво і правильно.
https://www.youtube.com/watch?v=0meG5Pn_iOI
2.Математика
Продовжуємо вивчати склад числа 10. № 1.
№2. Ділимо фігури на групи: за формою, за розміром чи за кольором.Хто забув, можна звернутися до перших сторінок в першій частині математики.
№3. Теж склад числа 10.
№4. Усно складаємо задачі за малюнком. Наприклад а).У лісі росли 4 білих гриба і 6 лисичок. Скільки всього грибів?
Головне: розуміти, що означає кожне число, і пам'ятати, що в задачі мають бути
умова і питання.
№5. Повторення на склад чисел.
Задача 6. - Прочитайте задачу двічі.
- Скільки у Карлсона було марок?
- Що на них було зображено?
- Скільки було марок з квітами?
- А з тваринами?
- Що треба узнати в задачі?
- Що це в задачі?
- А як знайти невідому частинку?
Записуємо розв'язання задачі.
Перш, ніж писати відповідь, прочитайте питання.
№7. За числовим відрізком скласти рівняння. Визначити, чим є Х і як знайти його значення. записати відповідь. Наприклад а).
Записуємо: 3+Х=10
Х - це частинка, а щоб знайти частинку......
Значить треба від 10 відняти 3. Буде 7.
Записуємо: Х=7.
І так проговорюємо за кожним прикладом.
№8 Логічні задачі. В прямокутниках малюємо кружечки. Після цього обов'язково перевіряємо, чи відповідає малюнок умові.
Без перевірки завдання не має сенсу.
https://www.youtube.com/watch?v=z1gul74YRZo
3. Англійська мова.
Підручник (Class Book)
с. 62
1. Розпізнавати і писати велику і маленьку літеру Vv і
співвідносити її зі звуком. Прослухати нові слова. (violin -
скрипка, vase - ваза)
2. Прослухати і повторити.
I`m Victor. I`ve got a violin. ( Я Віктор. Я маю(у мене є) скрипку.)
I`mVicky. I`ve got a vase. (Я Вікі. Я
маю(у мене є) вазу.)
3. Провести шлях від Віктора до скрипки по літері Vv.
Робочий зошит (Workbook)
с. 62
1. Навести велику і малу літеру Vv.
2. Прописати
велику і малу літеру Vv.
3. Дописати літери, яких не вистачає (V, v).
4. Знайти та розмалювати велику і малу літеру Vv.
Прописи
Прописати літеру Vv.
4. Українська мова (письмо)Сьогодні урок повторення. Працюємо в зошитах в сіточку.
1. Каліграфічна хвилинка. Прописуємо по одному рядочку.
Й й Йй йо Й й Йй йо
Ї ї Її Ї ї Її
Щ щ Щщ що Щ щ Щщ що
2. Пригадайте , які звуки позначають букви й, ї, щ?
Складіть звукові схеми слів: ущипнув, знайомий, поїзд. (На наступному рядочку, олівцем, через кому)
3. Диктант.
Продзвенів дзвінок. Закінчилися уроки. Діти поспішають додому.
4. Списування.
Влітку Степан жив у бабусі в селі. Там є річка Дністер. Вранці хлопчик ходив ловити рибу. Бабуся працювала на фермі. Вона доїла корів. Степан допомагав годувати телят.
Писати треба акуратно, красиво і правильно.
Комментариев нет:
Отправить комментарий