Тема тижня "Світ рослин"
1. Я досліджую світ
У світі існує безліч рослин. Вони по різному виглядають, ростуть в різних умовах. Але, як і кожному живому організму їм потрібні вода, сонце, повітря, тепло і поживні речовини.
- Подумайте, що сталося б з рослиною, якби хоч одного компонента їй би не вистачало?
- Якщо насіння якоїсь рослини, наприклад квасолі, покласти у вологий грунт, то через 3-5 днів із насіння з'явиться корінець, який буде рости в землю. При цьому для насіння різних рослин потрібні різні теплові умови: для насіння пшениці досить і + 1 градуса, а для кукурудзи потрібно не менше + 12 градусів.
- Подумайте, чи потрібно на цьому етапі рослині світло?
- Пропоную вам провести дослід, а результати записати в табличку.
с.3-5 в електронному підручнику( 2 частина) https://pidruchnyk.com.ua/1221-ya-doslidzhuyu-svit-1-klas-gilberg.html
https://www.youtube.com/watch?reload=9&v=DxRAV8SeavY
https://www.youtube.com/watch?v=UXGyiK1Vkkc
2.Англійська мова
Сьогодні будемо додавати і віднімати двоцифрові числа. Для цього необхідно пам'ятати головне правило.
Десятки додаються до десятків, одиниці - до одиниць.
Десятки віднімаються від десятків, одиниці - від одиниць.
№1. Кожен приклад пояснюємо за зразком вголос.
- 1 дециметр - це 10 сантиметрів. 10 сантиметрів додати 2 сантиметра, буде 12 сантиметрів.
№2. У кожному іменованому числі виділяємо десяток.
- 15 см - це 10 см і 5 см, а 10 см - це 1 дм.
№3. Таке завдання ми вже виконували на с 11. Трикутники додаємо до трикутників, крапочки до крапочок. Потім все це з десятками і одиницями.
Також і з відніманням.
№4. Перед виконанням кожної дії пояснюємо, скільки в кожному числі десятків і одиниць.
Задача 5 - в зошиті, зі схемою, в одну дію.
№ 6-7 самостійно.
№ 8. Зверніть увагу: гроші і монети - це різні речі. Відповіді записати біля питань.
№9. Закономірність шукаємо по рядочках і по стовпчиках. Після домалювання перевіряємо, чи дотримується ця закономірність.
Цифри записуємо красиво.
https://www.youtube.com/watch?v=i4xTjD9qFro
4. Українська мова (читання)
Читаночка с.115-117.
Обов'язково провести словникову роботу на с.116. Текст читати 2-3 рази. Переказати. (Розвиваємо мовлення).
На с. 117 вивчаємо частини книжки. (Підказки на попередніх сторінках).
https://www.youtube.com/watch?v=tqy9yMiLkQs
5. Мистецтво
Казка про музичні інструменти україни. https://www.youtube.com/watch?v=g2aPGE9fqRs
Пригадайте, що ви знаєте про ноти?
https://www.youtube.com/watch?v=KC305UlcDFE&list=RDCMUCoMJjpDc8oN93xaRCFlbJbQ&start_radio=1&t=12
Вчимо пісню https://www.youtube.com/watch?v=SEGACnctTHM&list=RDJqkS3IOPbwo&index=7
1. Я досліджую світ
У світі існує безліч рослин. Вони по різному виглядають, ростуть в різних умовах. Але, як і кожному живому організму їм потрібні вода, сонце, повітря, тепло і поживні речовини.
- Подумайте, що сталося б з рослиною, якби хоч одного компонента їй би не вистачало?
- Якщо насіння якоїсь рослини, наприклад квасолі, покласти у вологий грунт, то через 3-5 днів із насіння з'явиться корінець, який буде рости в землю. При цьому для насіння різних рослин потрібні різні теплові умови: для насіння пшениці досить і + 1 градуса, а для кукурудзи потрібно не менше + 12 градусів.
- Подумайте, чи потрібно на цьому етапі рослині світло?
- Пропоную вам провести дослід, а результати записати в табличку.
с.3-5 в електронному підручнику( 2 частина) https://pidruchnyk.com.ua/1221-ya-doslidzhuyu-svit-1-klas-gilberg.html
https://www.youtube.com/watch?reload=9&v=DxRAV8SeavY
https://www.youtube.com/watch?v=UXGyiK1Vkkc
2.Англійська мова
CB p. 66 1)Прослухати,
вказати, повторити.(raisins- родзинки, plums- сливи, crisps- чіпси, cakes- торти, тістечка, milkshake- молочний коктейль) 2) Слухати та
повторювати. 3) Назвати та показати, що де знаходиться на малюнку.
WB p. 66 1) Намалювати,
що буде далі. Написати це поруч.
3. МатематикаСьогодні будемо додавати і віднімати двоцифрові числа. Для цього необхідно пам'ятати головне правило.
Десятки додаються до десятків, одиниці - до одиниць.
Десятки віднімаються від десятків, одиниці - від одиниць.
№1. Кожен приклад пояснюємо за зразком вголос.
- 1 дециметр - це 10 сантиметрів. 10 сантиметрів додати 2 сантиметра, буде 12 сантиметрів.
№2. У кожному іменованому числі виділяємо десяток.
- 15 см - це 10 см і 5 см, а 10 см - це 1 дм.
№3. Таке завдання ми вже виконували на с 11. Трикутники додаємо до трикутників, крапочки до крапочок. Потім все це з десятками і одиницями.
Також і з відніманням.
№4. Перед виконанням кожної дії пояснюємо, скільки в кожному числі десятків і одиниць.
Задача 5 - в зошиті, зі схемою, в одну дію.
№ 6-7 самостійно.
№ 8. Зверніть увагу: гроші і монети - це різні речі. Відповіді записати біля питань.
№9. Закономірність шукаємо по рядочках і по стовпчиках. Після домалювання перевіряємо, чи дотримується ця закономірність.
Цифри записуємо красиво.
https://www.youtube.com/watch?v=i4xTjD9qFro
4. Українська мова (читання)
Читаночка с.115-117.
Обов'язково провести словникову роботу на с.116. Текст читати 2-3 рази. Переказати. (Розвиваємо мовлення).
На с. 117 вивчаємо частини книжки. (Підказки на попередніх сторінках).
https://www.youtube.com/watch?v=tqy9yMiLkQs
5. Мистецтво
Казка про музичні інструменти україни. https://www.youtube.com/watch?v=g2aPGE9fqRs
Пригадайте, що ви знаєте про ноти?
https://www.youtube.com/watch?v=KC305UlcDFE&list=RDCMUCoMJjpDc8oN93xaRCFlbJbQ&start_radio=1&t=12
Вчимо пісню https://www.youtube.com/watch?v=SEGACnctTHM&list=RDJqkS3IOPbwo&index=7
Комментариев нет:
Отправить комментарий