1. Фізкультура
https://www.youtube.com/watch?v=KZK1lw6ZOqA
(Все робимо по своїм можливостям, шпагат виключаємо)
Шановні батьки, пам'ятайте, коментуючи вголос, дитина краще запам'ятовує матеріал, розвиває розумові здібності і мовлення.
2. Математика
Тема. Назви чисел другого десятка.
Головне. Рахувати від 10 до 20 і в зворотньому порядку. Зрозуміти, як утворюються назви чисел.
- Дуже давно, коли люди вміли рахувати тільки до десяти, вони називали десяток словом "дцять".
Коли виникла необхідність рахувати далі, вони виклали один "дцять" на землі і поклали на нього одну паличку. Вийшло "один на дцять". Поклали дві палички - вийшло " два на дцять". Поклали чотири палички - вийшло " чотири на дцять" (миговоримо "чотирнадцять") і так далі.
В усіх назвах чисел другого десятка наголос падає на склад НА (одиНАдцять).
№1. Всі числа другого десятка складаються з десятків і одиниць. На першому місці позначається кількість десятків, а на другому - кількість одиниць.
Працюємо з табличкою, коментуючи вголос. "Один трикутник - це один десяток і нуль одиниць. Це число 10. "
"Один трикутник і одна крапочка - це один десяток і одна одиниця, тобто до 10 додали 1. Це число одиНАдцять".
"Один трикутник і дві крапочки - це один десяток і дві одиниці (один на дцять), тобто до10 додали 2. Це число дванадцять.
І так далі за зразком вголос, дописуючи.
№2. Вивчаємо склад двоцифрових чисел. Коментуємо вголос: "Чотирнадцять складається з десяти і чотирьох", "Дванадцять складається з двох і десяти".
№3. Записати два приклади на додавання і два - на віднімання. Усе пов'язано зі складом числа. Спочатку коментуємо зразок.
№ 4. Розв'язуючи приклади, стрілочкою показуємо відповідь на числовому відрізку. Коментуємо так :" Дванадцять - це десять і два, якщо відняти десять, залишиться два. Ведемо стрілочку до числа два".
Задача 5. У зошиті, зі схемою, в одну дію.
№ 6 - усно
https://www.youtube.com/watch?v=wbUXEwBfxMU&t=1s
https://www.youtube.com/watch?v=IU3D05dgyNI
3. Англійська мова
4. Українська мова (письмо)
Післябукварик с.67-69.
https://www.youtube.com/watch?v=jBXR046bEwE
https://www.youtube.com/watch?v=UHXwsZGpgJE
https://www.youtube.com/watch?v=KZK1lw6ZOqA
(Все робимо по своїм можливостям, шпагат виключаємо)
Шановні батьки, пам'ятайте, коментуючи вголос, дитина краще запам'ятовує матеріал, розвиває розумові здібності і мовлення.
2. Математика
Тема. Назви чисел другого десятка.
Головне. Рахувати від 10 до 20 і в зворотньому порядку. Зрозуміти, як утворюються назви чисел.
- Дуже давно, коли люди вміли рахувати тільки до десяти, вони називали десяток словом "дцять".
Коли виникла необхідність рахувати далі, вони виклали один "дцять" на землі і поклали на нього одну паличку. Вийшло "один на дцять". Поклали дві палички - вийшло " два на дцять". Поклали чотири палички - вийшло " чотири на дцять" (миговоримо "чотирнадцять") і так далі.
В усіх назвах чисел другого десятка наголос падає на склад НА (одиНАдцять).
№1. Всі числа другого десятка складаються з десятків і одиниць. На першому місці позначається кількість десятків, а на другому - кількість одиниць.
Працюємо з табличкою, коментуючи вголос. "Один трикутник - це один десяток і нуль одиниць. Це число 10. "
"Один трикутник і одна крапочка - це один десяток і одна одиниця, тобто до 10 додали 1. Це число одиНАдцять".
"Один трикутник і дві крапочки - це один десяток і дві одиниці (один на дцять), тобто до10 додали 2. Це число дванадцять.
І так далі за зразком вголос, дописуючи.
№2. Вивчаємо склад двоцифрових чисел. Коментуємо вголос: "Чотирнадцять складається з десяти і чотирьох", "Дванадцять складається з двох і десяти".
№3. Записати два приклади на додавання і два - на віднімання. Усе пов'язано зі складом числа. Спочатку коментуємо зразок.
№ 4. Розв'язуючи приклади, стрілочкою показуємо відповідь на числовому відрізку. Коментуємо так :" Дванадцять - це десять і два, якщо відняти десять, залишиться два. Ведемо стрілочку до числа два".
Задача 5. У зошиті, зі схемою, в одну дію.
№ 6 - усно
https://www.youtube.com/watch?v=wbUXEwBfxMU&t=1s
https://www.youtube.com/watch?v=IU3D05dgyNI
3. Англійська мова
CB p. 65 1) Прослухати
історію (new clothes - новий одяг, look- подивись, thanks/thank you- дякую). 2) Спробувати повторювати, слухаючи історію. 3) Слухати та
повторювати.
WB p. 65 1) Обвести
слова. Написати речення за зразком.
4. Українська мова (письмо)
Післябукварик с.67-69.
Запам'ятай! Знак м'якшення показує м'якість попереднього приголосного.
https://www.youtube.com/watch?v=zgjHNtR8NGUhttps://www.youtube.com/watch?v=jBXR046bEwE
https://www.youtube.com/watch?v=UHXwsZGpgJE
Комментариев нет:
Отправить комментарий