Математика
- Пригадуємо вивчене про множення і ділення.
- На с. 72-73 роздивіться, як діти пояснювали знаходження добутку і частки. Оберіть найзручніший для себе спосіб.
- Пригадайте властивості ділення та множення (с.73). Все це ми вже учили.
- Виконайте задачу 5 за підказками алгебраїчним методом. Зверніть увагу, що ми беремо в задачі за х.
- Пригадайте правило ділення з остачею: остача повинна завжди бути меншою, ніж дільник.
На с.74-75 виконайте завдання на ділення з остачею усно. Обов'язково коментуйте вголос.
Наприклад: 29:4. "Найбільше число з 29, яке ділиться на 4 , це 28. 28:4 = 7. А 29-28 =1. Це остача. Отже 29:4=7(ост.1).
Д.з. с.75, номер 6. Коротку умову запишіть схемою.
Українська мова
- Пригадайте, що таке дієслово, що воно означає?
- Як ви думаєте, з якою частиною мови воно буде пов'язане у реченні?
Виконайте усно вправу 2 на с. 143.
Дослідіть роль дієслів у реченнях у впр.4 (усно).
Д.з. С.143, впр.3
https://pidruchnyk.com.ua/1524-ukrmova-ta-chytannya-vashulenko-3klas-nush.html
Російська мова
Выполните задания на с. 119-121 устно. Особенное внимание обратите на правила в упр.
341 и 344. Выполните упражнение 343 письменно.
- А теперь перечислите все правила переноса .
Д.з. с 122-124 (устно).
Читання
- Сьогодні ми дізнаємося про творчість української поетеси Ліни Костенко.
- Давайте познайомимося з віршами Ліни Костенко. https://youtu.be/CDqU5l6prDo
Д.з. с.107-108
Мистецтво
Комментариев нет:
Отправить комментарий