Як Андрійко Розумійко виконував завдання з математики
Читання і ЯДС він зробив швидко. Дістав підручник з математики.
- Так, що у нас у щоденнику?
Хлопчик відкрив щоденник: с.22-23, № 3.
- Це означає, що на сторінках 22-23 потрібно виконати всі завдання, які залишились після класної роботи, а номер 3 записати в робочому зошиті.
Андрфйуо приступив до виконання.
- Спочатку пригадай, що учили на уроці, які правила, - підказала мама.
- Олена Петрівна пояснювала, що при додаванні двоцифрових чисел треба додавати десятки до десятків, одиниці до одиниць.Записувати у стовпчик треба десятки під десятками, одиниці під одиницями. Так само і при відніманні.
- Тепер, коли ти повторив правило, можеш виконувати завдання, - посміхнулась мама.
Андрійко розгорнув зошит, відступив від класної роботи 4 клітинки, на наступному рядку записав:" 16 вересня", через клітинку нижче - "Домашня робота", ще через клітинку - "№3".
16 вересня
Домашня робота
№3
- Мамо, я боюся зробити помилку.
- Можеш спочатку виконати завдання на чернетці. Я перевірю, а ти потім перепишеш у зошит.
- А якщо я буду впевнений, я зможу зразу писати в зошиті?
- Через деякий час - звичайно!
Виконавши роботу, Андрійко підійшов до мами.
- Мамусю, а чому в класній роботі вчителька підкреслила мені двійки і після роботи написала ще дві двійки? Я що - погані оцінки отримав?
- Заспокойся, синку. Оцінок вам ще не ставлять.А підкреслила Олена Петрівна те, на що треба звернути увагу. Бачиш, у тебе двієчки неправильно написані? А тепер роздивись, як вчителька написала. Це - зразок. Розберись, де треба починати цифру, куди вести паличку. Тепер пропиши рядок, який почала Олена Петрівна.
- Я згадав, - зрадів Андрійко. - Тепер я буду писати цифри правильно.
Комментариев нет:
Отправить комментарий