1. Фізкультура
https://www.youtube.com/watch?v=pcLMi59Pqhw
2.Математика
Повторення вивченого. Усний рахунок. https://www.youtube.com/watch?v=8JFPEVmMC78
Нова тема"Рахунок коробками".
- Зазвичай ми рахуємо одиницями. Але трапляються у житті ситуації, коли рахувати потрібно коробками, ящиками, пакунками. В цих коробках може бути будь-яка кількість одиниць.
- Якщо ми маємо справу тільки з коробками, то рахуємо просто додаючи чи віднімаючи коробки. Тут одиниця вимірювання - коробки.
- Якщо ж у нас одночасно і коробки і якісь предмети, які в них лежали, то коробки додаємо до коробок, одиниці до одиниць. Так і з відніманням.
Секрет: так ми готуємося до рахунку десятками.
Пам'ятайте, що додавати і віднімати можна тільки однакові коробки. Бо до коробки з олівцями не можна додати коробку з цукерками.
№1. Коробки для зручності можна позначати квадратиками . 6 квадратиків -це коробки з шашками, 4 квадратики- це коробки з доміно.
№2. (усно)
№3. А це той випадок, коли у нас є і коробки, і одиниці.
2 ящики і 5 банок позначаємо двома квадратиками і п'ятьма крапочками. Три коробки і 4 кульки позначаємо трьома квадратиками і чотирма крапками.
З позначенням розібралися.
№4, №5. Це завдання на додавання і віднімання. "І, без, це" замінюємо на "+, -, =" і пам'ятаємо, що коробки треба додавати до коробок, а одиниці (крапки) до одиниць.
№6. Згадуємо правило. Щоб знайти різницю, треба від більшого числа відняти менше.
За зразком а) виконуємо і наступні завдання.
№7. Записати в зошит у вигляді квадратиків і крапок. Відповідь записати, як звичайно.
№8. для самостійної роботи Такі завдання ми уже робили.
3. Англійська мова
4.Українська мова
Диктант
Йосип читає про лісових звірів. Ось малюнок білочки. Вона гризе горішки.
Післябукварик с.30-31
Не забувайте виконувати всі завдання до вправ. Також не забувайте про велику букву, абзац.
Речення має містити закінчену думку. "Цікава загадка" і "Весела бджола" - це не речення, а словосполучення.
https://www.youtube.com/watch?v=pcLMi59Pqhw
2.Математика
Повторення вивченого. Усний рахунок. https://www.youtube.com/watch?v=8JFPEVmMC78
Нова тема"Рахунок коробками".
- Зазвичай ми рахуємо одиницями. Але трапляються у житті ситуації, коли рахувати потрібно коробками, ящиками, пакунками. В цих коробках може бути будь-яка кількість одиниць.
- Якщо ми маємо справу тільки з коробками, то рахуємо просто додаючи чи віднімаючи коробки. Тут одиниця вимірювання - коробки.
- Якщо ж у нас одночасно і коробки і якісь предмети, які в них лежали, то коробки додаємо до коробок, одиниці до одиниць. Так і з відніманням.
Секрет: так ми готуємося до рахунку десятками.
Пам'ятайте, що додавати і віднімати можна тільки однакові коробки. Бо до коробки з олівцями не можна додати коробку з цукерками.
№1. Коробки для зручності можна позначати квадратиками . 6 квадратиків -це коробки з шашками, 4 квадратики- це коробки з доміно.
№2. (усно)
№3. А це той випадок, коли у нас є і коробки, і одиниці.
2 ящики і 5 банок позначаємо двома квадратиками і п'ятьма крапочками. Три коробки і 4 кульки позначаємо трьома квадратиками і чотирма крапками.
З позначенням розібралися.
№4, №5. Це завдання на додавання і віднімання. "І, без, це" замінюємо на "+, -, =" і пам'ятаємо, що коробки треба додавати до коробок, а одиниці (крапки) до одиниць.
№6. Згадуємо правило. Щоб знайти різницю, треба від більшого числа відняти менше.
За зразком а) виконуємо і наступні завдання.
№7. Записати в зошит у вигляді квадратиків і крапок. Відповідь записати, як звичайно.
№8. для самостійної роботи Такі завдання ми уже робили.
3. Англійська мова
Підручник (Class Book)
с. 60
1. Прослухати нові слова. Розпізнавати їх. Повторювати. (jumper -
світер, shirt - сорочка, jacket -
курточка, hat - шапка, belt -
ремінь)
2. Прослухати і повторити.
Jumper, jumper (Світер,
світер)
Hat and belt (Шапка і ремінь)
Jacket, jacket
(Курточка, курточка)
Shirt and hat
(Сорочка і шапка)
3. Написати відповідні слова у прямокутники.
(https://www.youtube.com/watch?v=t1M9R6SDWsU&list=PLZJYRsLYFtu8X90XEQERSFhXe3BwaNMHs&index=10 - опрацювати з 0:25 по 1:55 )
Робочий зошит (Workbook)
с. 60
1. Поставити номер одягу у квадратики намалюнку. (jumper -
світер, shirt - сорочка, jacket -
курточка, hat - шапка, belt -
ремінь)
2. Дописати в кросворд назви одягу. (jumper -
світер, shirt - сорочка, jacket -
курточка, hat - шапка, belt -
ремінь)
Прописи
Прописати літеру Hh.
4.Українська мова
Диктант
Йосип читає про лісових звірів. Ось малюнок білочки. Вона гризе горішки.
Післябукварик с.30-31
Не забувайте виконувати всі завдання до вправ. Також не забувайте про велику букву, абзац.
Речення має містити закінчену думку. "Цікава загадка" і "Весела бджола" - це не речення, а словосполучення.
Комментариев нет:
Отправить комментарий